Přehled povídek autora - Abby_Ebon

The Servants Song

Odkaz | Autor: Abby_Ebon | Fandom: Temeraire | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/William Laurence, Temeraire, princ Yongxing, Lung Tien Lien | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Crossover Temeraire/Harry Potter Harry Potter is a trusted servant of Yongxing, yet finds love in Laurence.
Klíčová slova: crossover, Harry Potter, Temeraire, time travel, Master of Death

FemmeFragile:
“Nalezení HP/Temeraire crossoveru mi málem způsobilo srdeční zástavu, ovšem ne na dlouho. Brzy mě čekala opravdová, když jsem zjistila, že je to povídka bohužel dost nijaká, neslaná, nemastná, s dějem prakticky jen naznačeným. Harry je trochu nešika a rozfláká obraceč času, což ho přenese do Číny v Temerairově době. Princ Jung Sing se ho ujme (protože je běžný sbírat divně vypadající šestnáctiletý kluky, který mi na dvorek spadnou jen tak z budoucnosti) a najednou je z Harryho Pán smrti a cosi jako velitel nějakých divných čínských asasínů. Když tu přijíždí Laurence a sotva se potkají, je z toho láska. A najednou už jsou zase z Číny pryč... Tedy aspoň myslím, protože po měsíci od dočtení si povídku skoro nepamatuju, což u mě, která si knihy pamatuje i několik let, bývá dost neblahým znamením. No nebudu lhát, nebavilo mě to :) Připadalo mi, že mezi jednotlivými částmi povídky chybí dalších tak 150 000 slov, aby to dávalo smysl.”