Výběr autorů podle abecedy

oliversnape

A Grim Old Cat

Odkaz | Autor: oliversnape | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: In which Harry finds comfort in his own routines, solitude, Grimmauld Place, and normality in the sound of incoming trains. He ought to have known a cat would subtly change things to suit its own machinations.
Klíčová slova:

Trinyx01:
“milý, poklidný”
palanda:
“Casi to vyjadrila presne a doslovne :P Mozna bych jeste par drobnosti doplnila. Je veci autorskeho a ctenarskeho vkusu, jakym zpusobem chapeme a cteme a rozumemi a predstavujeme si. Je hrozne tezke vzdy presne prebrat myslenky jake do toho byly vneseny a jak presne se ten pribeh ma chapat. Jak je postaveny a celkove vyusteni se nekdy muze malicko minout. Tady se to ale podle meho nazoru neminulo a prefilo to cil :P dobre dobre”
mariaa:
“:)”
Casiopea:
“Bože to bylo hezký. Komorní poválečný příběh, který plyne krásně pomalu, jako osamělé dny jednoho mladého muže a kočky, jež mu během prázdnin dělá společnost. Vůbec jsem nečekala, že to bude tak pěkný. (Obávala jsem se nějakého "rafinovaného" PWP hraničícího se zoofilii). Tahle povídka ale není o sexu, ale o hledání. Autorka se tam nesnažila násilně cpát životní moudra, která by k takovému druhu příběhů možná mohla patřit, ale místo toho prostě vyprávěla o obyčejných každodenních věcech. Harryho každodenní rutina je totiž sama o sobě tak neskutečně silným emocionálním zážitkem, že to ani nebylo třeba. První kapitola byla možná až příliš pomalu plynoucí, ale obě následující lepší a lepší. Ještě nesmím zapomenout na obě scény s Luciusem Malfoyem, které byly naprosto bombastické a křenila jsem se u nich jako idiot. Takže žádná akce, skoro žádný sex (a ten, který tam je kašle na veškerá klišé, takže palec nahoru), ale nádherné pohlazení. :)”

Umíněný starý kocour

Odkaz | Autor: oliversnape | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Minerva McGonagallová, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Seamus Finnigan, Lucius Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Po válce nachází Harry útěchu ve své každodenní rutině, v samotě domu na Grimmauldově náměstí a pocit, že vše je, jak má být, ve zvucích přijíždějících vlaků. Nejspíš však měl předpokládat, že kočka, která se mu vetře do života, nenápadně přizpůsobí jeho uzavřený svět svým vlastním požadavkům.
Klíčová slova: po válce, snarry, psychologický, romance