Výběr autorů podle abecedy

girl_tarte

In places where nobody was meant to see

Odkaz | Autor: girl_tarte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: You've never seen anything so tame, I promise. | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: “Well, if you can’t even keep the mice away, you really are no use to me. I will owl St Mungo’s at once.”
Klíčová slova:


Na místech, která nikdo neměl spatřit

Odkaz | Autor: girl_tarte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "No, jestli už nedokážeš odehnat ani myši, tak mi opravdu nejsi k ničemu. Okamžitě pošlu sovu ke Sv. Mungovi." Preklad od Sinam Llumi...
Klíčová slova: SS/RL , Snupin

larkinh:
“Takové sladce smutné”
Fleur Tera:
“skvelé”
KalamityJane:
“Ráda se k tomu vracím”
Benny:
“Tohle je ženiální představa tohodle párečku v seniorském věku.Jenže já tenhle pár nemusím, nevidím je spolu, natož aby to spolu tak dlouho vydrželi.Objektivně;4.Neobjektivně;3.”
Adelaine:
“Já jsem prostě romantik a líbí se mi a dojímá, když jsou lidi spolu i jako staří a lásku si dokazují činy”
mariaa:
“...”
kami:
“Obdobie života hlavných postáv, ktoré som si nikdy nedokázala predstaviť, povedzmem si úprimne, lebo sa ho väčšinou ani nedožili, ale autorka sa do toho pustila a zvládla to veľmi dobre, priam vynikajúco. Žiaľ, nebudem sa k tomu už vracať, hoci to má svoje čaro.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Uz jsem si s timhle tematem pohravala, ale takhle dobre by to nedopadlo. Nejak se k pocitu z te povidky nehodi hlasite jasani. Takze je proste - krasna. :-) // Edit: o bodík víc a větší nadšení. Takhle to napsat...!”
sandymathews:
“...”
Akkarra:
“Jsou pořád stejní... :) Ani trochu se nezměnili.”
Istar Halabába:
“.....”
Nerla:
“Skvostně zpracovaný příběh o stáří. Není jímavě smutný, i když se takové označení člověku namane hned jako první, ale není ani realistický tak, jak si člověk představí, když si takové označení přečte. Asi je to zkrátka jen nesentimentální příběh o společném stáří, ze kterého trochu bolí u srdce. Netuším, jestli se k té povídce kdy vrátím, ale bylo by pokrytectví ji ohodnotit jinak než plným počtem bodů.”
ZJTrane:
“Pri čítaní tejto poviedky som mala zo začiatku taký bezdôvodne smutný pocit, ale potom som si uvedomila, že je to neskutočne krásny príbeh. Je to preklad od Sinam takže čo viac dodať.”