Výběr autorů podle abecedy

TruTru Kanashiko

Again for you

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Death Note | Jazyk: ČJ | Postavy: L/Yagami Light | Rating: M - 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Light Yagami se vrátí do svého dřívějšího já, aby se znovu setkal s člověkem, kterého připravil o život. Jeho návrat ale není jednoduchý, protože kvůli novému začátku uzavřel dohodu s anděly smrti a stal se jedním z nich.
Klíčová slova: AU, Light není Kira, shinigami, Zápisník smrti, fantasy, Smrt, krimi, fix-it, cestování v čase


Dopisy Henryho Sheffielda

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Rok bez Sherlocka. Johnovi se ten život tak nějak vleče, spíš ho přežívá než žije… dokud mu nepřijde podezřelý mail.
Klíčová slova: Johnlock


Dva tisíce obrátek

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Je po válce, Harry přežil ale vkročit do normálního života se mu nějak nechce. Něco ho táhne zpátky tak usilovně, že nakonec přesvědčí svoji kamarádku a půjčí si od ní Obraceč času. Bez dlouhého otálení se rozhodně udělat se svým životem radikální změnu a aby v tom nebyl sám, ponoří do svého tajemství někoho, kdo je už nějakou dobu po smrti, a měnit to nehodlá. Harrymu je to však jedno. Ztáhne ho sebou do nebezpečné hry s neporazitelným časem a poprvé v životě se pustí do rvačky o vlastní štěstí.
Klíčová slova: Snarry


Na rozlučce o den více

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Sherlock čelí nelehkému úkolu, připravit pro Johna důstojnou rozlučku se svobodou. Zdá se ale, že ztrátu Johnovy svobody prožívá víc, než samotný John. Den, který nedopadne nijak zvlášť dobře, by Sherlock nejraději vymazal z paměti. Co kdyby ho ale místo toho musel prožít znovu a prožívat ho napořád? Co by si geniální detektiv počal s nechtěnou věčností?
Klíčová slova: johnlock


Vivere Porta

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Dobby, Brumbál, Voldemort, Draco, Klofan, Krátura, Victorie Silvia Salazarová (OC) | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Harry přestal být studentem Bradavic, potkávají ho stále špatné a snad ještě horší věci. Mezi mudly a čaroději nevědomky hledá klíč k bráně stojící mezi nimi...a do všech svých problémů s popularitou, válkou a černou magií musí navíc běhat po světě se sarkastickým pohledem netopýra v zádech a hledat všechny Voldemortovy viteály. / Změny v příběhu: Brumbál neobjeví prsten, takže se ho nepokusí zničit a kvůli tomu je jeho čas srmti odložen na neurčito. Severus Snape nedá Narcisse svůj neporušitelný slib, a ani k tomu nedostane příležitost. Draco Malfoy se s tím bude muset poprat jinak. Sirius je definitivně mrtvý a mému Severusovi je zde 38 let. Harry Potter i nadále trpí vizemi Voldemorta a sužují ho noční můry o smrti Cedrika a Siriuse. Objeví se tu nějaké moje vlastní inkantace, předměty, možná i tvorové nebo lektvary. Říkám to dopředu, aby si pak někdo nemyslel, že jsou mi původní zaklínadla úplně cizí.
Klíčová slova: snarry