Výběr autorů podle abecedy

Jacomo

Barvy vzpomínek

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Ginny Weasleyová, Severus Snape | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Po konečné bitvě se celý svět raduje, nepřipouští si, že někteří s nimi už oslavovat pád Temného pána nemohou. To Harry si to uvědomuje až moc.
Klíčová slova:


Carpe diem

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Narcisa Blacková-Malfoyová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Dostala jsem poněkud otřepané téma - první láska Severuse Snapea. Osobně si nemyslím, že by právě láska takhle ovlivnila klíčové rozhodnutí tohoto muže, ale ona píseň se náhle objevila v mé hlavě a tak se k oné kapitole šesté knihy hodila, že zřejmě sama vedla moje prsty po klávesnici. Prostě trocha fikce ve fanfiction.
Klíčová slova: romantika, psychologické


Co má tohle znamenat?

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hyperprostor, žblabuňka a tuřín. Co s tím? O tom se snad žádný příběh ani napsat nedá. A to to nakonec má být ještě o Severusovi!
Klíčová slova: psychologické


Noc, kdy zhasly hvězdy

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Double-drabble o jedné červnové noci. Dívala jsem se na obrázek jistého muže a na chvíli se ponořila do jeho vzpomínek. Já prostě nechci věřit, že je vrah...
Klíčová slova: Severus

Nel-ly:
“Opět si myslím, že hodnotit drabblata je trochu scestné, ale budiž... tohle bylo o ničem. Obdivuju autory, kteří dokáží napsat smysluplné drabble (nepatřím k nim, bohužel :D) a tohle to nebylo.”
Salome:
“Tady jsem hodně a vážkách. Zejména:je to poezie, přestože se to tváří jako próza - a já se nepovažuji za odborníka na poezii, na to jí mám načtenou moc málo. A je to pocitovka, a to je velmi subjektivní. Protože jako dobrou vnímáme pocitovku, která rezonuje s něčím v nás, a to je nejen otázka vysílače, ale i příjemce. Mně připadaly některé věty výborné, jiné zas snad až příliš kašírované (citrónová vůně, a hlavně samotný název). Celkově to ve mně nerozechvělo nic - ale to může být problém můj. Hodnotím nakonec jako průměr, protože je to technicky velmi dobře zvládnuté.”
kami:
“Nie. Toto nie je nič. Len málo ľudí dokáže spraviť ozajstnú "pocitovku", väčšina z nich sú renomovaný autori. Nie.”
Jett Alice Black:
“Tak táto jednorázovka mi doslova vyrazila dych. Úžasne popísaná. Ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. A tu to platí desaťnásobne. Naozaj úžasný pocit. Zanecháva krásny pocit na duši. :-)”
belldandy:
“Trojka jako nerozhodně a jako důsledek mé nejistoty, zda dokážu posuzovat poezii. A tohle je poezie, o tom žádná. (Když pisatel užívá celé věty, troufám si být jistější ve svém soudu, jestli to zvládá. :) ) Ale nevěřím, že i kdybych byla schopná přepojit se do poetického módu, viděla bych to na pětku, protože si myslím, že poezie by měla být nápaditá, víceznačná, a tou víceznačností přinášet do jednoduchých situací nový pohled. Já to tu nevidím. Zas si ale nemyslím, že by to byl úplný prů..r. :) I když přiznávám, že tuhle situaci bych raději viděla podanou nějak syrověji, abych ji dokázala sama věřit. S takovými krátkými věci je potíž. Pokud jde o mě, tak abych se přesvědčila, že dotyčný umí psát, abych pochopila, jestli má nějaký styl, potřebuji delší text.”
GwenLoguir:
“...”
Akkarra:
“Pár vět stláskaných dohromady - však ono z toho něco vyleze. Výštěk do tmy. Tohle vážně není nic pro mě.”
Mrmla:
“...”
Casiopea:
“Tak krátký text a člověk má dlouho o čem přemýšlet. Přesně to vystihuje mé pocity z Brumbálovy smrti, z role, kterou v tom všem měl Severus. Harryho bolest... Je to nádherné.”
Memorin:
“takový kousek a pokaždé ukážu pár slz...”

Prokleté ruce

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Granger | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-04-06 | Počet kapitol: 10
Shrnutí: ...Byly tu zas. Svíraly ho v drsném objetí, sápaly se mu po hrdle, strhávaly z něj poslední cáry hábitu. Nebylo před nimi úniku. Jakmile se mu zdánlivě podařilo se jim vytrhnout, znovu po něm chňaply s ještě větší zuřivostí. Byly jako chapadla nestvůry, provazy, které poutají odsouzeného, řetězy stahující kotvu do temných mořských hlubin. Obtáčely ho jako nekonečný černobílý had...
Klíčová slova: Prokleté ruce


Sedm a půl drabble

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Weasleyovi | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Blíží se Vánoce a všichni Weasleyovi se zamýšlejí nad tím, jak potěšit své nejbližší. Když ale obdarovávanou osobu velmi dobře znáte, není to až tak těžké.
Klíčová slova: vánoční


Vidět zase nebe

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius, Klofan | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Narodil se, žil, bojoval, byl uvězněn, skoro zemřel. A miloval nebe.
Klíčová slova: psychologické