Výběr autorů podle abecedy

Hanka

Černá perla

Odkaz | Autor: Hanka | Fandom: Hraničářův učeň | Jazyk: ČJ | Postavy: Tess Dohodová, Evan Altman, Lynn Altmanová, Halt O'Carrick, Will Dohoda, Horác Altman | Rating: ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Tess, dcera hraničáře Willa Dohody a diplomatky Alyss Mainwaringové, dává před vším, co je považováno za "vhodné pro dívku", přednost hraničářskému způsobu života. Svou zásluhu na tom má i "strýček Halt", který je také zastáncem myšlenky, že je načase, aby byla do sboru přijata jako jeho právoplatná členka. A když dojde k únosu královských potomků - a Tessiných přátel, Evana a Lynn, je načase, aby dívka prokázala své schopnosti...
Klíčová slova: hraničáři, hraničářka, únos


Dýně, psi a jiné katastrofy

Odkaz | Autor: Hanka | Fandom: Hraničářův učeň | Jazyk: ČJ | Postavy: Hal Mikkelson, Stig Olafson, Thorn, Karina, Kluf | Rating: ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Svátek všech mrtvých na obzoru a kluturní obejarl Erak vyhlásil soutěž o nejkrásnější dýni v Hallasholmu...
Klíčová slova: Skandijci, Hallowen, dýně, psi

Areboria:
“.”
RenyNew:
“Milá hraničářko Hanko (:-D), Skandijci jsou prostě TVOJI :-D. ... Ovládáš jejich mluvu, u Gorloga, dokážeš krásně vykreslit jejich charaktery a znáš snad všechny Svengalovy tetičky :). Takže tohle byla trefa do černého, protože jestli má někdo z Flanyho světa vyřezávat dýně, pak určitě naši mořští vlci (ne, nedovedu si představit Halta nebo Willa pachtícího se s dýni, ne), protože oni jsou tak správně do všeho hrr a nadšení... a vsadím se, že Erakovi to připadalo jako děsně kulturní nápad :-D. Musím říct, že ve tvém podání byl Halloween se svými tradicemi do HU světa umístěný tak, že tam padl jako ulitý. A tomu říkám kumšt! ... Líbilo se mi zapojení pejsků, jsou to milé potvory :D. Propojení vtipného dýňobraní a trochu strašidelné atmosféry před nalezením štěňátka. Svátek v šech mrtvých (zní to děsně drsně skandijsky, to jo) jako vyšitý! Skvělá byla Karina a její nepochopení Halova nadšení (a svinčíku jím způsobeného), maminka jak se patří. A synátorovy odpovědi byly TAK trefné! (\"Chceš se přidat?\" \"...ani smítko.\") ...a já celou tu dobu čekala, kdo vyhraje... Ale hafánek měl zjevně jiný nápad... ZVÍŘE JEDNO! ... Hani, mohla bych toho napsat ještě spoustu, ale asi to shrnu těmi neosvědčenějšími slovy ze všech - DOBRÁ PRÁCE (u Gorlogových ježatých vousů) ! :)”

Maličkosti

Odkaz | Autor: Hanka; Tammi | Fandom: Hraničářův učeň | Jazyk: ČJ | Postavy: Hal Mikkelson, Erak Hvězdec, Thorn | Rating: ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Skandijský obejarl slaví narozeniny. Hal, vyhlášený vynálezce a koumák pro něj má překvapení vskutku k popukání...
Klíčová slova: Skandijci, narozeniny, maličkosti


Ztracená

Odkaz | Autor: Hanka | Fandom: Hraničářův učeň | Jazyk: ČJ | Postavy: Sára, Liam, Neznámá | Rating: ne | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-06-21 | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Autorka: Tak tu máte slibovaný další výlet do světa Hraničářova učně s názvem Ztracená. Doufám, že se vám bude líbit, protože je to něco úplně jiného, než na co jste zvyklí z Černé perly. Evana a Tess tu nenajdete. Děj se odehrává až po skončení Královské hraničářky a hlavní hrdinkou příběhu je mladá otrokyně ze Sokora. Psát jsem začala ještě před vydáním čtvrtého dílu Bratrstva, které se tímto městem zabývá, proto vás prosím, abyste mé popisy brali s rezervou.
Klíčová slova: poušť, otroci, piráti, kočovníci