Výběr autorů podle abecedy

HaRoHe

Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Odkaz | Autor: HaRoHe | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Severus, Harry, Ginny, Ron... | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermioně to s Ronem nevyšlo. Když se Hermiona podívá zpět bylo o co stát když má teď lepší? Jak do toho všeho zapadá profesor lektvarů?
Klíčová slova: Severus OOC

Akkarra:
“Další věc, kterou musím před spaním vytěsnit z hlavy... Sectumsempra to vystihla dokonale, úplně ten fotoromán před sebou vidím... *blicí smajlík*”
Sectumsempra:
“eeerrr... tohle bylo, jak text pripavenej pod fotky fotoromanu casopisu bravo....jeden bod za to, ze to bylo chvilema tak strasny, ze jsem se smala (ano, jsem zla) p.s. nebylo”
Slythoryn:
“Tak to bylo jednoznačně nejhorší věc (protože dílo se tomu ani nedá říct), kterou jsem za poslední dobu, vlastně za hodně dlouho četla. Usměvavý Snape? Milý Snape? Omlouvám se, ale tohle není nic pro mě...”
Sargo:
“Božínečku... :-D :-D”
GwenLoguir:
“Huh. No... Jednoduché. Rozhodne jednoduché. A okrem plaviek s Bahamami som tam nespotrehla nič nové, s čím by som sa ešte nestretla, takže...”
Neimh:
“Tak toto teda...víte co, já to radši komentovat nebudu, možná by se spustila jistá část mého slovníku, kterou nemají mravokárci rádi. Je to napsané tak nerealisticky a postavy nejsou OOC ale někdo jiný pod Mnoholičným lektvarem, prostě klasický příklad romantiky, kam se nasázely nějaké postavy bez ohledu na jejich původní charaktery.”
elulinek:
“Ráda bych podotkla, že komentář - podle mého názoru - od Luny Snape je scestný a od SaraPolanska příliš slušný. Četla jsem první odstavec, půlku kurzívy, pak jsem šla naložit prádlo do pračky, přihlásila jsem se na pěší túru, prohlédla si nové příspěvky na FB a na Twitteru a pak jsem si přečetla konec. Jednak jsou tam hrubky, jednak je to tak strašně napsané, až ten příběh není poutavý, a jednak ten jednoduchý sloh proložený inteligentními větami (mimochodem, až někdo přijde na rozdíl mezi inteligentní a chytrý, dejte mi vědět - viz povídka) na úrovni typu Můj bratr je, co se týče těchto věcí, absolutní laik. není můj šálek čaje - jako sorry, ale fakt ne. Severus nebyl ani tak AU jako spíš Zlatoslav Lockhart s Remusem Lupinem dohromady - oba cáknutí McGonagallovou. A propos, co ten smailík na konci celé povídky? Anéb záhada hlavolamu. Ježek v kleci: Byl teplý, takže bylo zřejmé, že ho pravděpodobně vařil pro sebe. NEVERMORE E. A. Poe (a pro všechny rejpaly - se mnou zároveň to četli další dva lidi, kteří to nepochopili, takže to fakt není o tom, že jsem divná já)”
SaraPolanska:
“Sorry, ale to se nedá hodnotit lépe. Sloh byl na mě příliš jednoduchý (prostoduchý), postavy totálně mimo (přetažené holí po hlavě a nadopované drogama), zápletka nebyla uvěřitelná (ani když se nadopujete něčím vy...) a celé to bylo zapečené do tuny cukru, který byl sám o sobě ještě zapečen do dalšího cukru. Já mám romantiku ráda, ale tohle bylo teda úplně giga mega strašně ultra moc.”
Luna Snape:
“hezká oddechová povídka”

Život s....

Odkaz | Autor: HaRoHe | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Cho Changová, Draco Malfoy, Ginny Weasleyová, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Lucius Malfoy, Minerva McGonagallová, Narcissa Malfoyová, Ron Weasley, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Určitě někdo z vás četl povídku od Blanch Pikový král. Pokud ne, tak bych doporučovala si ji přečíst, protože jinak nepochopíte moji. Se svolením od Blanch jsem začala psát pokračování. http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=2383
Klíčová slova: Romantika, Humor