Výběr autorů podle abecedy

Dark Angel

Motýlův křik

Odkaz | Autor: Dark Angel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin, Severus Snape a všichni ostatní | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Remus Lupin se s pomocí obraceče času vrátí do doby, kdy byl spolu s ostatními Poberty v sedmém ročníku. Změní si jméno, přijme místo učitele obrany proti černé magii a pokouší se ovlivnit události té doby tak, aby v budoucnosti James nezemřel, Snape se nestal smrtijedem, Brumbál nebyl zabit....
Klíčová slova: Návrat do minulosti

Usmevava_Barush:
“..”
Trinyx:
“..”
Mrmla:
“...”
Victoria:
“.”
Kate Mathews:
“...”
Sargo:
“Dobrý nápad a dobře rozehrané, též velmi dobré momenty se najdou; celek ale nějak nedržel pohromadě a konec byl vyloženě špatný. Tři hvězdičky, ale slabé.”
Akkarra:
“Až na ten za vlasy přitažený závěr se mi to líbilo. Taky se mi nezdá, že by Remus jednal až takhle extrémně. I když na druhou stranu - v extrémních situacích lidi často jednají úplně jinak, než bychom čekali.”
bedrníka:
“Zajímavý nápad, velice čtivé, ale konec nic moc. (A rozčilovalo mě nejednotné skloňování Lupinova jména.)”
ZJTrane:
“Krásne napísaný príbeh, zaujímavý dej, ale ten koniec fňuk :( Tri body dávam preto, že Lupin predsa nemohol z lásky urobiť až také veci ako urobil na konci, to mi trochu nesedelo.”
zmije:
“Na můj vkus má povídka trochu větší porci patosu a hodně mě zklamal podivný melodramatický závěr. Postavy v něm jednají v naprostém rozporu se svými charaktery a řekla bych, že i s logikou děje.”

Touha je prokletí

Odkaz | Autor: Dark Angel | Fandom: Hornblower | Jazyk: ČJ | Postavy: William Bush/Horatio Hornblower/Archibald "Archie" Kennedy | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Adrenalin někdy vyvolá nesnesitelnou vášeň.
Klíčová slova: trojka, pwp, felace, AU