Výběr autorů podle abecedy

ChristalPhoenix

The Marriage Stone - fanvid

Odkaz | Autor: ChristalPhoenix | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS/HP, SB/RL ... | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Trailer k FF Kámen manželství.
Klíčová slova: trailer, fanvid

Akkarra:
“Začátek dobrý, ale po necelé minutě to začne být strašná nuda.”
Lanevra:
“Já mám stímhle typem videií ten problém, že v nich ze zásady nikdy nevidím povídku ke které byli nastříhané.”
Mandragora:
“Pravda je, že kdo to nečetl nepochopí, ale stejně je to dělané pro ty, co to četli. Ale zaujala mě tam jedna věc. Vždy jsem měla za to, že je SB větší než RL. Ale jak jsem koukala, tak v té scéně z Chroptící chýše to vypadá naopak. Tak nevím, kde jsem to tomu dojmu vlastně přišla. :)”
Adelaine:
“Já k MS žádný jiný video neviděla, ale musím se přiznat, že tohle mě moc nebavilo. Začátek docela dobrý, ale pak mě to začalo nudit, a kdybych to nečetla, tak mi to absolutně vůbec nic neříká, ani neláká to číst.”
patolozka:
“Jo, naprosto souhlasí s tím, že tohle je nejlepší video k TMS, co jsem kdy viděla. A mistr meče je prostě dokonalý:-)”
belldandy:
“Celé mé dnešní zadávání trailerových fanvidů na FF deník, začalo kvůli tomhle klipu. Víte, já nejsem mimořádný fanda Kamene manželství, ale shlédla jsem k němu různé klipy, co byly na youtube k vidění a tenhle mi připadá jako jednoznačně nejlepší. Když před časem zmizel z youtube, zjistila jsem, že mě to neočekávaně mrzí. Jak říkám, vysloveně má srdeční záležitost to totiž není. Radost ze znovunalezení mě přivedla k pocitu, že musím své oblíbené trailery ukázat co nejvíce lidem, než zase začnou miznout. :) Tak tedy, nemyslím, že to je dokonalé, ale pokud si někdo myslíte, že zvládnate epický fantasy slash zpracovat líp, do toho, ráda se podívám.”