Výběr autorů podle abecedy

Chivalric

Další lúbostný list

Odkaz | Autor: Chivalric | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Já vás taky miluju / překlad: kapi / sequel k FF "Ľúbostný list"
Klíčová slova:


Ľúbostný list

Odkaz | Autor: Chivalric | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerova | Rating: 5+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Milujem vás.
Klíčová slova: snamione

palanda:
“neotrele”
Lanevra:
“Měla jsem připravenou řeč o tom, za jakých podmínek a jakým způsobe by mohl Severus Snape "milovat" Hermionu, ale... ježkovi voči vona ten dopis najde, že jo?”
belldandy:
“Přemýšlím, jestli bych to čtení fanficiton neměla prokládat i normální literaturou. Sleduji, že člověk časem přichází o soudnost. Nicméně si teď (zřejmě při ztrátě soudnosti) říkám ... Když to neříká nahlas, ale jen píše ... A když to nakonec vyhodí... Tak nakonec (vem to čert), proč ne? Jedničku si nechávám pro pokračování, kde si dotyční stihnou vyjevit lásku. (Tentokrát i nahlas.) Spodní patro psaní to stále ještě není. Myslím, že jsem viděla i hůře napsané věci. Tohle je zkrátka jen těžká dávka cukru. Jste-li cukrovkář před kolapsem, tohle váš může zachránit. Kdo by se v takovém případě ošklíbal ? :)”
Sectumsempra:
“najit v poste tohle, popadnu svou lekarnicku a vydam se odesilateli naproti. pokud bych zjistila, ze se opravdu neotravil, okamzite bych ho expedovala k psychologovi (a jiste bych dostala cerveny puntik za bleskove rozpoznani a zneskodneni psychotika!) na druhou stranu, mistr lektvaru uz je na vypary jiste zvykly, tudiz u nej moznost otravy odpada... myslim, ze by nic takoveho nesepsal, ani kdyby mu potter vyhrozoval svatbou v bilych satickachse spoustou ruzovych volanku a kytici, ladici severusovi k pleti”
Victoria:
“Přečetla jsem začátek úvodního dopisu a úplně mi to stačilo...”
Slythoryn:
“Nikdy by to nenapsal, nikdy by na to ani nepomyslel. Ale potřebuju si někdy něco takového přečíst.”
sandymathews:
“:)”
Akkarra:
“Silně pochybuju, že by Severus Snape byl ochotný napsat někdy nějaké vyznání. A kdyby náhodou ano, určitě ne stylem hrdiny z období romantismu... To už ho autorka klidně mohla postavit Hermioně pod balkon a nechat ho za zvuku loutny a svitu měsíce kvílet serenády...”
GwenLoguir:
“vášnivý cukor”