Výběr autorů podle abecedy

Chavelierka

Jdi za světlem

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Granger, Severus Snape | Rating: pre všetkých | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Roky plynú, ale čas hojí rany iba pomaly. Severus i Hermiona žili po vojne svoje životy, žiaľ, každý zvlášť. Súhra náhod a jedno dievča, ktoré v sebe nezaprie rodičovské gény, spôsobí, že sa zas zídu. Dokážu prekročiť staré krivdy?
Klíčová slova: Severus, Hermiona, romanitka


Proklatá věta

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: pre všetkých | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tvrdohlavý a zatrpknutý Severus a ešte tvrdohlavejšia a trpezlivá Hermiona. Tvrdím to zas, Chavy píše zimomriavkotvorným štýlom.
Klíčová slova:

Salome:
“Příjemná povídka, která nijak zvlášť neurazí (pokud Vám nevadí Bradavické pozemky, na které já osobně jsem alergická), ale ani neulpí. Je to v základu samozřejmě hrozně neorigiální, ale se zrnkem originality v tom refrénu; takže se to vcelku dá. Obávám se ale, že zítra si ji už nebudu pamatovat.”
Lucie:
“Líbilo”
Ammorrek:
“jednorázovky většinou ráda nemám, protože nejsou uvěřitelný.... přeci jen je dost těžký naskládat sbližování do jedné jediné kapitoly aby to mělo všechny náležitosti a bylo to v souladu s příběhem a ještě k tomu tomu čtenář věřil... tady se to povedlo a to opravdu na jedničku :-)”
Reni38:
“*”
Fleur Tera:
“:)”
Keiko.kei:
“Jednorázovka, která potěší. Nic přeslazeného...”
elulinek:
“Betovala jsem (jako 99% práce Chave), takže se chlubím. Originální styl psaní. Bylo to úžasné. Depresivní a dokonalé. Ty výčitky byly jak z mojí hlavy. Lehce.”
Sectumsempra:
“:)”
Sargo:
“Krásně napsáno. Čtyřka třebas slabší, za tu prostotu, ale dobrého slohu si cením. :-)”
GwenLoguir:
“:)”
Neferet:
“Tak tohle je moc hezky napsaná povídka. S takovou lehkostí a jemností. Moc hezké.”
ZJTrane:
“Milujem všetko čo napíše Chave . A tento kratučký príbeh bol nežne krásny.”
Akkarra:
“Nijak nápadité, ale zpracované co se slohu týká poměrně dobře. Akorát mi nesedí závěr... Tak 2, 5.”
nadin:
“Poviedka napísaná ako darček k narodeninám. Škoda, že Chavy píše tak poskromne, začínam byť na jej tvorbe závislá. ”

Věřím ve hvězdy

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Nádherná fantázia o Regulusovi Blackovii. Čo sa mohlo stať v jaskyni keď sa Regulus rozhodol zničiť Voldemortov medailón...
Klíčová slova: viteál


Zas příští rok

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape , Argus Filch , neznáma žena | Rating: neobmedzené | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Dôkaz o tom, že každý bol raz mladý a miloval, miluje... A rovnako dôkaz, že Chavelierka píše zimomriavkotvorným štýlom.
Klíčová slova: láska