Výběr autorů podle abecedy

Auša

Dohodnutý sňatek

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 56
Shrnutí: Co když vás rodiče zasnoubili ještě před narozením? Jak se s tím vyrovná Harry a co všechno musí podstoupit, aby mohl normálně žít? I když, dá se žít normálně s nejhorším černokněžníkem všech dob? A co když se omylem octnete v minulosti a váš manžel se vás pokusí zabít?
Klíčová slova: Harrymort , Mpreg


Otec nebo syn

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Lord Voldemort, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Ron se vsadí, že skočí do ledové vody Černého jezera, když se však začne topit, jde do tuhého. Harry jako správný kamarád neselže a skočí pro něj, co když ale ztratí paměť, když ho ďasovci začnou stahovat pod vodu? Snape mu pomocí nitrozpytu pomůže na všechno si vzpomenout, objeví však i něco, co bylo už přes třináct let skryto. Dozví se Snape, co se stalo před třinácti lety? Vzpomene si na svou manželku? Vzpomene si na svého syna? A co Voldemort? Co s tím má společného? Kolik problémů dokáže udělat kouzlo Obliviate?
Klíčová slova:


Poslední přání

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Salazar Zmijozel | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Zrcadlo z Erisedu ukazuje nejtajnější touhy srdce. Harry si nejvíc přeje porazit Voldemorta a mít od všeho pokoj. Co ale znamená bradavická chodba a čtyři nezřetelné postavy, které v něm vidí? Jakou mají souvislost s jeho přáním?
Klíčová slova: HP/SZ