Honba za pokladem

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zpráva, kterou kdosi podstrčil profesoru Snapeovi na Křiklanově večírku, dá jeho Štědrému večeru značně netradiční náplň.
  • Klíčová slova: Severus Snape, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ach jé, úplně mě to dojalo. Krásná čeština. Danae, no.”
larkinh:
“Hrozně pěkný příběh, i když trochu neuvěřitelný - aby Snape lezl do Tesákovy boudy? ale i tak se mi líbil.”
Benny:
“Je to jen můj dojem nebo Severus v Chloupkově boudě strčil ruku do hovínka?V lepším případě do loužičky slin.Fuj:)”
Mrmla:
“..”
Sargo:
“:-)”
Lucie:
“Moc pěkná nejen vánoční jednohubka. Příjemný čtivý sloh.”
Nerla:
“Hezká povídka. Potěšila mě v mnoha ohledech, nejvíc asi posledním odstavcem, ale i tím, že byla napsaná bez patosu a poměrně stručně, dovedu si představit, jak moc by šlo takové téma natáhnout. Pochybuju, že utkví, ale bylo milé si ji přečíst.”
Fleur Tera:
“veľmi milé, poteší :)”
René.K.:
“Původně jsem chtěl dát 3, protože povídka je jen taková jednoduchá jednohubka, kterou si možná ani nebudu pamatovat moc dlouho, ale bylo to tak strašně milé a vánoční, že jsem nakonec musel dát hodnocení vyšší :)”
Sectumsempra:
“povidka pro me byla opravdu prekvapenim - mila, vanocni a svou prijemnost necekane nezkazila kyblem patosu nebo ulepenosti (ne tou karamelovou:)”
patolozka:
“Báječné, milé. Pro smutné dny:-)”
Chantal:
“Báječná povídka, pro chmurné dny. Dokázala mi vykouzlit připitomělý úsměv na rtech”
Victoria:
“Hezké, ale nic co bych si déle pamatovala”
denice:
“Krásná a zvláštní povídka, mám najednou chuť si broukat koledy...”
Anne:
“Milé a vánoční”
ZJTrane:
“Lunu mám rada. Severus bol neuveriteľný, ale ktovie... za tú atmosféru určite skôr 3, 5”
Akkarra:
“Lehce paptetické, ale přesto to má svoje kouzlo. Mě osobně to docela dojalo :) 3, 5”
GwenLoguir:
“predvídateľné ale milé”
Aha_Lucia:
“čarovná poviedka, tak veru, naozaj som si ju užila :)”
Vrána:
“Čarovná vánoční záležitost, jemná a po špičkách našlapující kolem věcí vážných a v hloubce ukrývaných. Každému z nás bych takovou zdánlivě drobnou útěchu v těžkých časech přála.”
ave:
“Nesmírně roztomilá a v zásadě optimistická vánoční povídka.”