Nesměj se mi

  • Autor: Julie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Minerva McGonagalová, Sibyla Trelawneyová
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Možná femslash, možná povídka o umírajícím přátelství.
  • Klíčová slova: femslash

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Nemůžu se rozhodnout..řekněme trojka, to není rozhodně myšleno jako urážka.”
Akkarra:
“Zajímavé. Minervě se nelze divit.”
Lanevra:
“Mám nadějnou náladu a proto říkám: kdo ví, možná mluvila o někom úplně jiném a ne o Sibyle.”
belldandy:
“-”
Arengil:
“Výborná povídka, ale strašně osobní. A to myslím jako kompliment.”
Anne:
“Reálné, pro tuhle povídku neznamená nic hezkého. To je život.”
Istar Halabába:
“když se něco neděje jinak, tak to dopadne třeba tak”
Victoria:
“Nemám slov, dostalo mě to”
neviathiel:
“Krutě reálná příběh o vyhasínajícím přátelství, které se začíná měnít ve vzájemnou nechuť. Vyžaduje ale tolerantní čtenáře, protože Minerva ani Sibyla (myslím) nejsou tak docela kanonické.”
bedrníka:
“Takovéhle stručné, a přitom obsažné povídky mám moc ráda. Zárodek románu, který si můžu v duchu představovat.”
Goddy:
“Dobrá povídka Dobrý životná příběh.. Ale stále chcu Minervu jako hodnou, věrnou přítelkyni a Sibylu jako šílenou, nesnesitelně navoněnou věštkyni...”
ave:
“Příběh o lásce, která odešla, nebo možná příběh o umírajícím přátelství. Příběh, který dokáže strašně bolet, když si ho připustíte k srdci.”