Děti ulice

  • Autor: Memorin
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy , Draco Malfoy/vlastní postava
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Jak se žije dětem, kteří mají jen základní vzdělání? Jak se může žít Dracovi, když má pouze kouzelnické vzdělání a z tohoto světa musel utéct, jinak by byl Voldemortem zabit. Všechny přátele ztratil po svém selhání, Lucius je ve vězení. Naštěstí se z Azkabanu dostane a začíná po svém jediném synovi pátrat. Najde ho?
  • Klíčová slova: incest, prostituce, sex

Hodnocení čtenářů:

AdelleR:
“No tak, a já si myslela, bůhvíkam nelezu... rozjelo se to tak slibně a ani se to nedotáhne, věčná škoda...”
Benny:
“Incest!+utírá slinu+..Po přečtení-rozčarování.První kapitola je báseň.Což jako barbar, co vyrůstal na českém rapu neposoudím.Ovšem žádný dojem to ve mně nezanechalo.Druhá kapitola se rozjela dobře, ale zásadní problém je ve zpracování a nedokončeném závěru.Dovětek typu, že Lucinka Draca osouložil a unesl je jaksi přízemní vůči čtenářům, co nejsou idioti a domyslí si to sami.Pak bezpředmětné popisy citů a prostředí..opravdu bych přivítala miň keců a víc akce.Trojku dám jen kvůli šukezní představě Draca v korzetu.”
Kate Mathews:
“Krásné”
ZJTrane:
“Memorin je pre mňa značka kvality a znovu nesklamala. Krásne”
Nade:
“Třikrát se nadechnu a skočím do toho ... ach, bože. Opravdu je to smutné. Moc smutné, ale krásné.”
sluzy:
“krásna no neuveriteľne smutná poviedka.”
Mysty15:
“Dechberoucí a smutné. Nemorální, s neuvěřitelným zakončením. Váhám říct, že krásné, jelikož bolest krásná není...”