Introduction to Muggle Studies by Yagami Light

  • Autor: DarkerThanBluee (DarkkBluee), DarkkBluee
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light, Harry Potter, Amane Misa/Rem, Ryuk, Albus Dumbledore, Sayu Yagami
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2023-03-01
  • Počet kapitol: 27
  • Shrnutí: How to use a Death Note - Rule 4: The person in possession of the Death Note is possessed by a god of death, its original owner, until they die. ICW Classification of Magical Beings - A muggle possessed or bonded with a magical being, similar to a muggle infected by a werewolf and surviving, is no longer a classified as a muggle. They are, for all intents and purposes, a wizard/witch.
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, láska, romantika, LawLight, od nepřátel k milencům, toxický vztah, Light je profesor, Bradavice, crossover, černý humor, Pining, Shinigami, předstíraná smrt

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Ryuk se chce podívat do Bradavic na Turnaj tří kouzelníků a Light nemá jinou možnost, než mu vyhovět, přeci jen, kdyby shinigamiho odmítl, mohl by jeho jméno zanést do svého zápisníku. Naštěstí, jako člověk, jenž má u sebe boha smrti a jeho notes, se Light řadí do magické komunity, takže vyjedná s McGonagallovou, že v roce turnaje bude v Bradavicích vyučovat studium mudlů. Mezitím spunktuje svoji předstíranou smrt. Na L však nemůže zapomenout a uvědomí si po čase, že byl do detektiva zamilovaný. Ryuzaki to cítil podobně takže je vlastně pak rád, že mu Light ze svého záhrobí posílá květiny - přesto ho však chce vystopovat a připoutat si ho, aby už mu nikam neutekl. Docela dost jsem se u toho zasmála. Není to taková komedie, spíš love drama, ale toho černého humoru je tam dost. Líbí se mi vztah Sayu a Lighta. Sayu je zde mladší sestrou, která svého bráchu bezpodmínečně miluje. Není tak chytrá, ale měla v manipulaci s lidmi dobrého učitele. Ví, že brácha žije, že byl Kira i jeho city k L. Snaží se mu v romantických citech radit. Trochu jsem se neuměla rozhodnout, jestli mě více zajímá dění v Bradavicích, nebo to co se děje ve vyšetřování Kiry. Takže hádám, že je to dobře vyvážené.”