Zločin a trest

  • Autor: Ingrid
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Severus Snape/Lucius Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 51
  • Shrnutí: O lásce, která se zrodila zločinem a ani trest ji nedokázal zabít... Všechny kapitoly zde, ale je potřeba zaregistrovat se. :) Jinde se tato povídka celá bohužel nevyskytuje. http://www.napoj-lasky.com/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=115
  • Klíčová slova: drama, násilí, romantika, erotika, humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Cora:
“Romance má tahle povídka (přinejmenším) dvě, přičemž ta mezi SS/LM má co do lásky a vášně až za hrob daleko větší grády. A pak je tu SPOILER! znásilňující Minerva, Severus označující Pána zla jako "tamten tentononc", Voldemort chroupající chipsy u rádia nebo třeba Lucius parafrázující scénu z Matrixu KONEC SPOILERU!. Nikdy jsem si neupravovala názor na povídku tak často; měnila jsem ho vyloženě po vlnách. První kapitolu jsem považovala za vtip, později jsem si říkala, že je to geniální - taková zvláštní směsice různých žánrů, která má ale vážně jiskru, a je originální a zábavná. A zhruba po půlce se povídka urvala z otěží nebo co. Příběh se začal nějak rozpadat, jednání postav už bylo dost podivné i na místní poměry, a ty absurdní dialogy a situace byly sice pořád absurdní, ale až na výjimky ztratily původní šmrnc. Čili poslední z těch mých vln bylo zklamání, ale celkově tuhle povídku nemůžu dost dobře šoupnout do středu, protože Zločin a trest je asi všelicos, ale průměrný ne. Hodnoceny kapitoly 1-41 a 51, zbytek jsem nenašla.”
KalamityJane:
“Tak první kapitola ve mně zanechala jeden velký WTF dojem a původně jsem měla v plánu odhodit ji tak daleko, jak jen to půjde, ale když tak koukám na ty komentáře, tak váhám... Zatím tedy nehdonotím, a až někdy nebudu mít nic lepšího na čtení, pokusím se o další kapitolu.”
Mrmla:
“---”
Sectumsempra:
“,.....”
Nerla:
“...”
Lanevra:
“Ha, tuhle povídku jsem nikdy neokomentovala! Jsem ostuda... Takže ten začátek brilantní i střed ušel, konec no... přečtěte si to sami, přesto přese všechno je to hrozná sranda.”
Hefaistona:
“...”
patolozka:
“Když jsem tuhle povídku konečně sehnala, tak jsem se s chutí začetla. První půlka byla znamenitá (ovšem, pokud jsem to brala jako parodii). Draco má úžasné úvahy a komentáře. Pak to ale vezme pád dolů a příběh se zamotá někam, že jsem ani nepochopila kam vlastně. Všechny postavy jsou tak trochu mimo. Jo a zapomněla jsem na varování ohledně smrti hlavních postav. Asi nejsem typ na takovouto povídku...”
belldandy:
“Drarry crack. Dracovo POV tomu dává originalitu. Jeho cynická vychytralost, je překonána nevypočítavou oddanou láskou k Harrymu. Této lásce navzdory své dobré vůli podlehne. Výsledek je prostě roztomilý. Kletba rodu Malfoyů dopadla i na Luciuse a Severuse. Musím upozornit, že ke snuciusu cítím estetický odpor. Tady jsem ho zvládla - to už je pro povídku skoro vyznamenání. Víc než čtyři ale asi nedám, já si zřejmě nedokážu crack opravdu zamilovat.”
ranchan:
“..”
mariaa:
“...”
te.ss.sa:
“krásná povídka :D”
keishatko:
“:D”
Crystal:
“...”
sigam:
“A smála se, až se jí knír třásl.”
beruska:
“X”
Kate Mathews:
“...”
Anne:
“Na tohle se nedá jen tak zapomenout - mrkve, Lucík, ... Jen škoda toho podivného konce.”
Cvrcinka:
“k přečtení”
Neferet:
“Je to už delší dobu, co jsem tuhle povídku četla, ale nikdy nezapomenu a ten první rozhovor mezi Dracem a Luciusem, o tom, co bylo ve škole :D”
Akkarra:
“Kdysi jsem to četla. Začátek - a hlavně mrkve - byl naprosto úžasný, prostředek si nevybavuju vůbec, ale jasně si vzpomínám na konec, který jsem tak úplně nepochopila. Dala bych 3, ale za ten začátek a za mrkve.... :)”
Sargo:
“Začátek skvělý, ke konci jsem se poněkud ztrácela... ale za ten začátek bodík nahoru :-))”
Čtenářka:
“Prvních cca 20 kapitol je pětihvězdičková záležitost. Absurdní humor, překvapivé každou větou, bizarní a odhazující pásky. Jenže později se to zvrtne, humoru ubývá, nápadů ubývá, postavy se asi zbláznily, objevují se postavy mimo kanon a je to celé takové plytké... Poslední kapitoly jsem ani nečetla. Vzpomínám s úsměvem na ty začátky a McGonnagalovou zabitou pletací jehlicí...”
ZJTrane:
“Dobrá poviedka, čítala som ju jedným dychom, u mňa má jediné mínus, a to, že autorka mi zabila najobľúbenejšiu postavu.”
Ice:
“Jedna z prvních a nejdelších povídek, co jsem kdy četla - utratila jsem jmění za internetovou kavárnu, abych si ji mohla zkopírovat a na flashce přinést domů, když nefungovat internet. :) Každopádně originální a zajímavý slash, i když jsem místy zůstávala lehce zmatená.”
Memorin:
“Moje první rozsáhlejší povídka ve světě fanfic mě nalákala číst další slash. Výborný humor a zacuchaná zápletka, kde vlastně nic nebylo jasné až do samého konce. :) Ale bohužel to ke konci značně ztrácelo dech s objevením nové postavy, bylo to tím natahované, jako by autorka nevěděla, jak příběh ukončit. Takže do 45. kapitoly příběh výborný, s objevením Niona na scéně to jde s kvalitou dolů.”
Mandragora:
“Nezapomenutelná povídka. Šílená, humorná, šíleně humorná a humorně šílená. Vím, že byla na více místech. Není ještě jiný link pro ty, co nemají registraci na NL?”
Nade:
“Dost dobré. Musím si to znovu přečíst!”
darken:
“Skvělá komedie, při které člověk padá smíchy ze židle a prská na monitor (nedoporučuji pít či jíst) se značně zkorumpovaným vedením a nevinným Harrym a co víc! - i Dracem. :-) Pozor: Frustrující konec.”
Ivet:
“Tato povídka je tu proto, aby se četla tolikrát, kolikrát na ni bude dost času, protože za to stojí. Vážně se musím Ingrid uklonit za báječnou povídku.”
Samy:
“Nejdelší povídka HP, kterou jsem kdy četla. I po té dlouhé době, co jsem jí nečetla, dokážu si vybavit, jak jsem se u ní nezřízeně smála i opravdově brečela. Mrkve, mozkomoři, Lucius, Severus, kdo by zapomněl.”