Návrat hrdinů

  • Autor: miamam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona, Draco, Brumbál
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Uběhlo už několik let od konce války. Z Harryho Pottera je tak trochu samotář. Cestuje po celé zeměkouli, aby našel Severuse Snapa, který sice po válce dostal všeobecný pardon, ale přesto ze dne na den zmizel. Teď před Vánoci je Harry zpět v Anglii a Hermiona ho přemluvila, aby spolu šli na maškarní bál, jehož tématem je "Návrat hrdinů". Vybrat si jako převlek Severuse Snapa je pro Harryho naprostou samozřejmostí. Jenže jeho volba na bále nevzbuzuje zrovna nadšení, i když... Najde se tu jeden člověk v záhadném převleku, který z nepochopitelného důvodu trpí Harryho přítomnost, přestože o Snapovi evidentně nemá valné mínění... Možná Harrymu jen hrabe, ale možná prostě... naděje umírá poslední.
  • Klíčová slova: snarry, večírek, maškarní bál, převleky, masky

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“No, pěkná povídka. :-)”
FemmeFragile:
“Roztomilá, až skoro dojemná povídka, u které mě mrzí, že nebyla delší. Větší rozsah by tomu asi umožnil přirozenější průběh, ten konec byl vzatý dost hopem, ale je to jen opravdu drobná výtka, jinak je povídka podle mého skvělá a dobře se hodí jako oddechovka.”
Akkarra:
“Ale no tak... Ani jedna urážka nebo aspoň kletba? Ne? Tak holt ne, no. :)”
Fleur Tera:
“Taká rozprávka na dobrú noc, škoda, že netrvala ešte trochu dlhšie :)”
Rulie:
“Má to super atmosféru, i když víte, co se stane. Je to krásně napsané a vůbec b mi nevadila 2. kapitola.”
Velká_koule_chaosu:
“Mo hezká snarry povídka z poválečného období.”