Virgo

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Voldemort zemřel, ale v Anglii byl nastolen kastovní systém. Draco je samozvaný princ Zmijozelu, šéf nejhlubšího pekla, který se svojí dokonalou tváří vypadá jako anděl. Ti, kteří jsou ještě schopni se bránit, se soustředí kolem Pottera, který spíš z nutnosti zaujal jedno z nejvyšších míst na žebříčku hierarchie. Ředitelem Bradavic je Lucius Malfoy, dosazený ministerstvem. Krvavé bitky jsou na denním pořádku a žádný z učitelů s tím nedokáže nic dělat. Před pár dny byl vydán zákon, kdy musí být každý plebejec označen. Mudlovští studenti jsou chytáni a je jim sekán palec dominantní ruky. Někdo oběsil zmijozelského studenta před vchodem do Velké síně. Harry a Draco již brzy stanou proti sobě, aby ukončili boj. Draco musí Harryho zabít. S podporou otce a všech nadřazených kouzelníků je ve výhodě. Ale nikdo neví – což je trochu problém – že Draco taky miluje a je odhodlaný pro Pottera klidně zemřít. Mráz se plíží po bradavických pozemcích. Hodina H se blíží.
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“Přijde mi to trošku jiné, než jsem u autorky zvyklá, ale pořád velmi dobré. ;)”