Andromeda

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM, Hermiona, Ron, Blaise a mnoho dalších
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Voldemort padl a kouzelnický svět byl zachráněn. A tak nezbývá nic jiného, než se vrátit do školy a dostudovat poslední rok. Jenže je jim sedmnáct, cloumají s nimi hormony a konečně se nemusí zabývat válkou, ale vlastními pocity a touhami. A to překvapivě není nic snadného. Být dospívajícím není lehké a ani kouzelníci neutečou mladým láskám a zlomeným srdcím. Každý o tom ví své. Zatímco Ginny chodí s Deanem, oba tajně a zoufale milují Harryho. Hermiona s Ronem se pokouší vytvořit mezi sebou vztah, ale neustále narážejí na překážky, které jim v tom brání. A tajný ctitel posílající Hermioně zamilované dopisy tomu nepomáhá. A zatímco Neville se chová divně a nechce říct, kdo se mu líbí, Parvati skrývá tajemství. K tomu všemu se Draco a Pansy chovají jako nezamilovanější pár na škole, i když Zabini tvrdí něco jiného. A i když Harry zjišťuje, že Ginny je krásná a vtipná a velmi si s ní rozumí, hormony jsou k nezastavení a nedá se jim poručit. A Draco Malfoy je pitomec a Harry ho bytostně nenávidí. Nenávidí ho každou volnou chvíli v opuštěných učebnách a tmavých přístěnkách. Prostě taková Bradavická soap opera…
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“...”
Fleur Tera:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“S napětím očekávám každou další kapitolu. Povídka je zatím rozepsaná, ale už teď mohu říct, že je (opět) úchvatná, vtipná, milá, romantická, ujetá... :D”