Fire of life

  • Autor: yixuan
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bard/Thranduil, Sigrid, Tilda, Bain
  • Rating: 17+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Every spring, the blossoms opened, but before he could even find time to admire them, they were already falling down to the ground to give way to fruits and leaves that would equally die and fall in autumn to be covered by the icy-cold covers of snow. This all happened within the blink of an eye, as did the lives of Men. Before he could regret their passing, they had already been forgotten by their own kin, so after some time he figured it wasnt even worth remembering them at all. They were a feeble race, after all, as alluring and exciting as they could be sometimes. He had always known that it wouldnt be wise to feel something like love for a man; that didn’t apply for lust and attraction, however.
  • Klíčová slova: Hobit, Barduil, kulturní rozdíly, od sexu k lásce, lidé/elfové

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Zas jednou tradiční Barduil ze Středozemě; ale pro mě obsahovala nejednu originální a zajímavou myšlenku a pobouřilo mě, že mě nenapadly už dřív – obzvlášť při vymýšlení mé vlastní FF. Přiměla mě k zamyšlení nad rozdíly mezi elfskou a lidskou sexualitou, kde se mi doposud všechno jevilo víceméně jasné a prosté. Ústředním tématem je láska mezi smrtelníkem a neumírajícím elfem se vší krásou a bolestí, která k ní patří. „Fire of Life“ nám nabízí Thranduilův úhel pohledu, navazující povídka „Tales of the Immortals“ je tentýž příběh z Bardova POV, což je podle mě super nápad. Nemá to kdovíjakou zápletku a je to spíš studie jednoho unikátního, křehkého a nepravděpodobného milostného vztahu, která má za úkol připomenout mi, že jsem zatracená masochistka, když jsem si za OTP vybrala právě tuhle dvojici.”