Odvrácená strana mince

  • Autor: Ygritte
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: John/Sherlock, Molly, Mycroft, Mary, Cristóbal Navarro
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Od Sherlockovy smrti uplynul přesně rok. John vzpomíná. Molly naslouchá. A to, co se dozvídá, její dosavadní představu o geniálním detektivovi dost zásadně mění. Nehledě na to, že ji začne pořádně hryzat svědomí… A tak zatímco Sherlock Holmes urputně likviduje Moriartyho pavučiny kdesi v zemích třetího světa, Molly Hooperová se rozhodne. Nebo spíš – nechá za sebe rozhodnout vesmír. A právě v této chvíli se začíná odvíjet úplně jiný příběh, než který napsali pánové Moffat s Gatissem. Příběh o tom, jak to mohlo být, kdyby se John dozvěděl pravdu o Sherlockovi už o rok dříve. Jak na takové zjištění zareaguje? S jakou nabídkou za ním přijde Mycroft? A kde vlastně je právě teď Sherlock Holmes?
  • Klíčová slova: johnlock, post 2. série

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Můj nejoblíbenější český johnlock. Skvělá kombinace romantiky, napětí, případu a neotřelých reálií.”
KalamityJane:
“Výborná povídka, napětí, romantika, postavy a spousta reálií”
Mrmla:
“111”
Velká_koule_chaosu:
“Hezká promyšlená povídka.”
Hanetka:
“Jedna z nejlepších původních českých johnlock povídek vůbec. Charaktery odpovídají BBC Sherlockovi, příběh je uvěřitelný, logicky sestavený a napínavý a navíc se jedná o casefic, což se taky zas tak moc často nevidí. A absence pravopisných chyb mě blaží neméně. Kapitoly mají vyrovnanou a vysokou kvalitu, takže si troufnu hodnotit už teď, kdy povídka ještě není celá zveřejněná. Rozhodně 5/5, užívám si to stejně jako autorčinu prvotinu na poli Drarry.”
lymmet:
“Hodnoceno po dvou kapitolách. Postavy neuvěřitelně statické a ploché, bez charakteru a bez života, bez inteligence, jako loutky, odříkávající monolog. Zklamání.”
belldandy:
“Jakou svou druhou FF napsala ygrette johnlock. A je lepší než ta první !”