Maličkosti

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry/Draco
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka vznikla pro DRARRY CHALLENGE 2016! Téma: Harry má všeho po krk. Je přeci jen obyčejný sedmnáctiletý kluk, u Merlina! Celý kouzelnický svět k němu však vzhlíží s obdivem jako k hrdinovi, který již podruhé porazil Temného Pána, média jej pronásledují na každém kroku a mladé čarodějky se předbíhají, aby se mu co nejvíce zalíbily. A on přitom chce být jen obyčejný kluk, copak se všichni pomátli? …Ne. Někdo se na Harryho přeci jen stále dívá mezi prsty, jeden aristokrat s platinovými vlasy. A právě ten mu již delší dobu v noci nedá spát…
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Takové sladké a milé, ale uvěřitelné.”
Cora:
“Moc milé. Jako by mě někdo pohladil.”
Velká_koule_chaosu:
“Hezká povídka.”
Mr. Robot:
“Príjemné, nenáročné a milé.”
Lucie:
“Líbilo, velmi.”
Fleur Tera:
“Veľmi, veľmi, veľmi pekné. Oceňujem najmä štýl, akým je to písané. Tá občasná strohosť, no pritom jemnosť akým dej plynie.”
Akkarra:
“Obvykle si stěžuju, že je povídka příliš dlouhá, ale tahle klidně mohla být o kousek delší. Závěr mi přišel trochu skokový, nicméně povídka je to krásná. Téma už stokrát použité a omílané pořád dokola, ovšem tentokrát slohově zpracované trochu jinak. A dobře. :)”
Rulie:
“Myslím, že je to napsané s citem a podle mě velmi realisticky. Dokonce mi vadí, že je to velmi krátké, ale asi by to pak ztratilo to kouzlo.”
Lilda:
“Hezké, takhle nějak bych si představovala, že by to opravdu mohlo být. Postavy působí realisticky, což se mi líbí. Každé slovo jsem jim věřila, navíc je to hezky napsané.”