Harry Potter a alternativy nenávisti

  • Autor: Pekrymo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Albus Brumbál
  • Rating: Od 13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 79
  • Shrnutí: Severus Snape se dozvídá, že byla Lily jeho nevlastní sestra. Dohlíží na Harryho v Zobí ulici a dozvídá se pravdu o jeho pobytu tam. Odvádí Harryho na ústředí, kde mají pokračovat v nitrobraně. Harry je v depresích ze smrti Siriuse a z proroctví, v které nevěří, že by mohlo dopadnout v jeho prospěch. Nikdo kromě něj a Bumbála neví, co je obsahem věštby. Severus své tajemství také tají. Najdou si ti dva k sobě cestu? Alternativní odkaz: https://pekrymo2.webnode.cz/spolecnost/
  • Klíčová slova: Severitus, strýc

Hodnocení čtenářů:

akula_aa:
“Četla jsem několikrát a pokaždé mě to naprosto uchvátilo. Některé pasáže jsou napsané opravdu dobře a ráda se k nim vracím. Příběh mi poskytl příjemný oddych, ale zároveň zvládl skvěle udržovat napětí a mou touhu číst dál.”
Badinek:
“Tuto povídku jsem četla před pár lety ale bohužel jsem se nedostala az na konec a ani nevite jak toho teď lituji. Když to teď čtu znova tak dej už vnímám jinak než před lety a líbí se mi a ne málo. Autorka má talent a stejny smysl pro humor jako JÁ:D”
bedrníka:
“Tohle si tu poznamenávám, abych věděla proč se k povídce už nevracet. Samotná premisa se strýčkem Severusem mě totiž zaujala, ale zpracování mě bohužel silně zklamalo. Snape, který zakopne a upustí hůlku? Nejde zařídit, aby si ho Harry všiml, nějakým méně OOC způsobem? V následující kapitole Snape údajně mluví s Brumbálem, ale ani jeden si není podobný, dál už se mi číst nechtělo. :-(”
jajafilm:
“Sloh občas klopytá, ale člověk to odpustí díky tomu pěknému ději. Povídka má i pokračování, ale to mi již tak dobře nesedlo.”
zuzlajda7:
“X”
SallomkaP:
“Pravopisné chyby přebité dějem a postavami. Moc pěkné dílko”
Sallome02:
“Přečteno jedním dechem, skvělá povídka, občas tedy pravopisné hrubky, ale příběh byl tak skvělý, že jsem pravopis neřešila.”
Daredevil:
“x”
Ebibis:
“Moc pěkná povídka. Občas se Harry chová tak, že si myslím, že to není ani tak reálné. Podle kanónu by si to nikdy nedovolil.. Ale beru to, že je to fanfiction.. Je to na autorce.”
Sectumsempra:
“Sloh trochu klopyta, obcas je to trochu nelogicky (Snape Brumbalovi chvili tyka / chvili vyka) a celkove je Snape OOC (vice k charakteru hystericka zenska)... nicmene, nechavam rozecteno – treba se to v prubehu zlepsi.”
Mr. Robot:
“x”
Petula:
“”