Na Hraně

  • Autor: NoStraightLine
  • Překladatel: miamam
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock/John
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: John přežil studium medicíny, Afghánistán a průstřel ramene. Podněcovat jakýkoli hlubší vztah se Sherlockem Holmesem ale nejspíš bude jeho smrt. heslo: NH
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Simona:
“...”
Haniiinka:
“”
ygritte:
“-”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná povídka. První polovina se mi líbila víc.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Nějak se mi nechce věřit, že by se Sherlock až takhle změnil. Ale co... Povídka to byla bezvadná, tak čert to vem! :)”
Cora:
“Na tuhle povídku jsem byla hodně, hodně zvědavá, a můžu s úlevou říct, že moje vysoká očekávání byla více méně splněna. Příběh jako celek je navíc chvályhodně věrohodným způsobem zasazený do kánonu, což má pro mě velký význam jmenovitě u Johnlocku. SPOILER! Jde o jeden celek sešitý ze dvou nestejně pojatých polovin. Ta první je prosáklá erotickým dusnem a převládá v ní především syrový chtíč a „popřípadový“ sex; emoce tady přicházejí ke slovu jen koordinovaně a velmi pozvolna. V druhé půli sex rozhodně prim nehraje, a vše, co až dosud bublalo pod povrchem, se nyní dere značně bolestivým a dlouhým procesem nahoru. A přesně uprostřed těhle dvou částí se nachází mezník, kterým je Sherlockův skok KONEC SPOILERU!. Snad jediné negativum vidím (a myslím, že sama nebudu) v přerodu v lidštější model Sherlocka Holmese. Autorce, dá se říct, rozumím – kdyby nebylo zbytí, v reálném životě bych ho asi chtěla a potřebovala zrovínka v téhle verzi, jenže… on už by to nebyl až tak úplně Sherlock. Jako bonus jsem si z textu uchovala některá procítěná prohlášení a nevyřčené myšlenky natolik silné a významné, že se mě dotkly jako málokteré.”
belldandy:
“4/5”