Alone On The Water

  • Autor: MadLori
  • Překladatel: JW
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock, John, Lestrade, Mycroft
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Další kapitoly k nalezení zde - http://johnlock-collective.blog.cz/rubrika/povidky-od-jw/2
  • Klíčová slova: Johnlock, angst and character death

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Čtyři kapitoly obsahující všechny stejné nic. Ale asi vím kde se stala chyba. Dala jsem totiž na doporučení a přečetla si to jako první johnlock. Ale priority pro první čtení z fandomu jsou podle mě jiné, než utahanost a nudnost. Byla to asi hodně citovka a závidím těm, kdo si u toho popláčou ale já těžko budu brečet nad 4 dny umírající osobou, kterou jsem v tom páru ještě nepotkala a nemám k ní vztah. To prostě nedokážu.”
ygritte:
“I když už se k tomu asi už nevrátím, musím uznat, že je to dost dobrá povídka. To jen já jsem taková měkkota, že nezvládám ty tragické konce.”
Alisenka666:
“Hezké, ale smutné, co víc dodat... Snad jen, že John se mi tady velice líbí a že nedoporučuju hodně citlivým duším.”
Akkarra:
“Tohle už jsem asi kdysi četla. Nebo něco tomu podobného. Mě osobně vadí ten závěr - John by na tohle neměl ani náhodou. Byl skvělý parťák, ale jako jedinec by takto fungovat nedokázal.”
belldandy:
“Alone On The Wather má v zahraničním Sherlock fandomu pověst vstupní povídky do johnlocku, potažmo si lze představit, že to je dobrá povídka pro vstup do slashového světa jako takového. Ten rámec přátelství je v ní jen stěží nenápadně a zcela lehce překročen. Vznikl už v rané johlock éře po vydání první série a dokázal si vubudovat jisté kultovní postavení. / Už to tak vypadá, že každý fandom musí mít svou osudovou death story. A tak zhruba tím, čím je v HP fandomu (pro snarry) If You Are Prepared, čím je v Supernatural fandomu (pro destiel) Twist And Shout, tím je pro johnlock Alone On The Wather. Četla jsem je právě v tomto pořadí a bohužel musím říct, mělo to sestupnou tendenci. Zatímco If You Are Prepared bylo propracovanou dlouhou love story, která postupně vzniká, rozvijí se a jen shodou okolností (a taky samozřejmě vzhledem k logice zápletky) skončí špatně, zatímco Twist and Shout měl stále ještě nějakou zápletku mimo závěrečný srdceryvný konec, Alone On The Wather je krátká a taky na city velmi zpříma útočící povídka. Tak nějak jsem na tohle asi už otrlá a také mi to přijde příliš okatě manipulativní. Přemyšlím, že zkrátka nejsem cílová skupina, nejsem ta dívka, co právě začíná číst johnlock a slash a kterou první setkání s takvou vizí dojme, že pak bude vzpomínat na AOTW po zbytek své čtenářské fanfikční dráhy. Tak trochu ... bohužel, ale tohle už mi nestačí.”