Nezapomenutelná minulost

  • Autor: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Drarry Challenge. Harry i Draco jsou ženatí a žijí každý svým vlastním životem. Ani jeden z nich však není zcela šťastný a nemůže zapomenout na osudový večer po hostině na závěr jejich studia v Bradavicích, který spolu strávili v Komnatě nejvyšší potřeby. Když se tedy potkají na večírku k oslavě deseti let od poražení Pána Zla a staré vzpomínky jsou oprášeny, opět to mezi nimi pořádně zajiskří…
  • Klíčová slova: Drarry, Post-War

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
kripolik:
“Ano bylo to blboučké, ale krásně. Po přečtení mi na tváři zůstal takový ten přiblblý úsměv a hrozně mě mrzelo, že už to nepokračuje. Škoda, že je to tak useklé, ještě na další 2-3 kapitoly tam potenciál vidím.”
lymmet:
“No jako první mě napadlo slovo "blboučký." Ani se mi to nechce víc rozvádět.”
finde:
“povídka se mi líbí, asi bych normálně dala jen za tři, ale protože slashe z fandomu HP ubývá dávám 4”
Mr. Robot:
“Nemalo to žiaden úvod, jadro ani záver... jednoducho nedokončená práca :(”
Akkarra:
“Ale no tak... Tohle přece mohlo být delší a detailnější. :)”
Benny:
“Klasické zpracování na zadané téma, hlavní je, že se s autorkou shodneme na rozdělení pozic :D”