The Adventure of the Silver Scars

  • Autor: tangledblue
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson, Mary Watson, Molly Hooper
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: It’s been thirteen months since Mary shot Sherlock in the chest and John finds he’s still pissed off about it. Sherlock had thought everything was settled: John and Mary, domestic bliss. But when John turns up at Baker Street with suitcases, the world’s only consulting detective might not be prepared for the consequences. A new case. Some old scores to settle. Certain danger. Concertos, waltzes, and whisky.
  • Klíčová slova: Johnlock, case-fic, no Watson baby, UST, humor, angst, post-series 3 & TAB

Hodnocení čtenářů:

Fosa:
“...”
Heredhether:
“Po roční pauze, kdy jsem se přesycená na Johnlocka ani nepodívala a jako správná malá coura jsem si našla novej OTP, mě zničehonic přepadla zvědavost, s čím přišli FF autoři po 3. sérii a po vánočním speciálu. A našla jsem tohle, a musím uznat, že je to dle mých měřítek dokonalá FF. Je tam případ – napínavý a šokující (došlo mi to stejně pozdě, jako Sherlockovi). Je tam složitá psychologie, výborně zvládnuté pojetí Sherlockova Mind Palace. Perfektně to zapadá do osnovy seriálu a zajímavě to interpretuje některé scény. Fascinující a komplikovaný vztah bratrů Holmesových a flashbacky do dětství. No a samotný vztah John/Sherlock je popsán tak znamenitě v jejich dlouhotrvající, nevyhnutelné, nenápadné a přitom nepřehlédnutelné přitažlivosti, že jsem se do těch dvou zabouchla podruhé. Celý je prakticky vystavěný na konceptu slow burn, setsakramentsky slow, a přitom nesklouzne do nudy a navzdory vší té asexualitě je nebezpečně často sexy jak hrom. Skvěle napsané dialogy. Krásně popsaná nepochopitelnost a nevyzpytatelnost lásky. A jako třešeň na dortu čeština coby Sherlockova druhá mateřština!”