To the future

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Castiel/Dean, Sam, Charlie, chybí Kevin a Garth
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Chtěl něco říct, ale nezmohl se na slovo, protože hned za Samem šel on, Dean, o deset let starší a zkušenější a unavenější, a ať se sakra propadne, jestli kdy viděl něco podivnějšího než starší vydání sebe sama.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“:)”
belldandy:
“4/5. Tohle by kolem a kolem vzato, klidně mohlo být bráno jako sequel k "Pokoji na konci světa", což je pro mě rozhodně pozitivní fakt, protože "Pokoj" mám ze všech Barrensiných povídek osobně asi najraději. Začátek mě strašně bavil. Dala bych za něj klidně i pět hvězdiček. Co víc, u scény, kdy má Castiel hlavu položenou v Deanově klíně jsem jihla, prostě nastoupily přesně ty správné pocity, kvůli kterým to člověk obvykle čte. Jenže o to víc mě štve, že z toho nakonec není zas nic víc než jeden velký rozhovor. Nemůžu se zbavit pocitu, že Dean by tak dlouho nerozebíral nové vztahy v nové situaci, nakonec by nad tím nejspíš mávl rukou a řešil by spíš něco, co se dotýká jeho posledního případu. Kdyby to celé stálo jen na mně (Což teda rozhodně nestojí.), tak bych pár posledních odstavců smázla a přidala tomu konec dle svého vkusu - třeba vypátrání motivů potrhlé čarodějnice, případné zničení čarodějnice, z praktických důvodů výmaz paměti, případně ... nějaký sex (?:). No, po pravdě, ten by mi zrovna tady až tolik nechyběl, nechala bych si spíš pro jinou povídku, třeba pro ten "Pokoj na konci světa".”