Between the Pines

  • Autor: northerntrash
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bard/Thranduil
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: The time of fairytales is ending, with the dawn of reason and industry chasing away the darkness, which once covered the uncharted world. Bard is traveling alone, in search of his place in life, when he stumbles upon a cursed forest where the last lord of the night still lingers behind the thick walls of his ruined castle. The cards are shuffled, a card is drawn, but for the first time since forever, it is not what he has expected…
  • Klíčová slova: Hobit AU, vampire/beauty-and-the-beast, Barduil

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Moje husí kůže měla husí kůži. Je to pohádka. Hodně ponurá a trochu víc sexy, než pohádky obvykle bývají, a proto je ideální pro děti uvězněné v tělech starců, jako jsem já (kecám - mám tělo jako Adonis, ale jsem skromná). Ale i tak má všechno, co dobře známe: strašidelný hrad, zakletou princeznu, statečného sirotka, chytrá lesní zviřátka. O autorce jsem věděla, že umí dovedně vylíčit atmosféru místa, ale tady mě míra sugestivity přímo bacila do nosu, spolu s pachem rozkladu, plísně a zatuchliny, a pocity stísněnosti, osamělosti a občas i nefalšované paniky. Vztah Barda a Thranduila byl něco ohromně prazvláštního a křehkého a závidím všem těm, pro koho bude tahle povídka jejich první Barduil FF. Milostná scéna byla skvělá, ale mnohem větší sílu pro mě měla scéna s mytím vlasů. Plus body dávám za karty, bloudění ve hvozdu a ptáky. Příběh mě prostě vcucnul. Až si ho budu číst podruhé, sednu si s tím někam do lesa asi mě krásně klepne pepka.”