Karmínový remienok

  • Autor: gravidy
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: AU, po závěreční bitvě z pohledu Draca Malfoye. Temná povídka.
  • Klíčová slova: Draco Malfoy, AU

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Upřímně - nemyslela jsem, že dočtu... než jsem začala chápat pointu. A ta mi přišla docela dobrá a do akurátního místa v povídce zasazená. Stejně tak ale doznávám, že i když oceňuji odvahu pustit se do něčeho podobného (podobně nepopulárního), silnější emoce ve mně nevzplály; snad pro ten patetický a nepříliš uvěřitelný rozjezd. Naopak ve mně v samém závěru povídky zabublal opravdu hnusný cynismus, když jsem poslední větu v duchu zneuctila reakcí „Máš recht“. 2-3.”
ZJTrane:
“Nechápala som tie komentáre "nepáči sa mi to" a hodnotenie také vysoké... teraz to už chápem. Raz si to ešte určite prečítam, ale... nepáčilo sa mi to fakt nie... ale je to nezabudnuteľné...”
Akkarra:
“Kdyby některé části nebyly tak strašně patetické a nesnažily se být tak dramatické, až jsou skoro směšné, tak by to byla skvělé AU.”
lymmet:
“no... nelíbilo se mi to.”
Salome:
“Nelíbilo se mi to. Ono se to ani líbit nemělo. Ovšem je to výborně napsané, výborně přeložené. Výborné po všech stránkách. Jen se mi to nelíbilo. A opět mám problém s bodováním. Je to naprosto super? Svým způsobem ano. Vrátím se k tomu někdy? Nejspíš ne. Možná bych měla dát pětku, protože je to opravdu dobré. Jenže se mi to nelíbilo.”
Lucie:
“No vlastně to není můj šálek kávy, tyhle temné věci moc ráda nemám. A přesto... nemohu povídku vyhnat z hlavy. Rozhodně není tuctová. Dávám čtyřku za originalitu příběhu i kvalitu překladu. Je to dobré, ale vracet se k tomu nebudu. Je to příliš....prostě příliš.”