bury my heart on the coals

  • Autor: Ias
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bard, Thranduil, Sigrid, Bain, Tilda
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Bard picked up his family and moved to a strange house in the country to escape his own personal ghosts; little did he expect to find his new home was already haunted, this time quite literally. Living alongside a spirit turns out to be easier said than done, but as time goes on and he and Thranduil grow closer, Bard begins to wonder what it means to care for someone who is already dead.
  • Klíčová slova: Hobbit AU, Bard/Thranduil, Barduil, modern AU, ghost!fic

Hodnocení čtenářů:

Danae:
“Tohle bylo hodně příjemné čtení. Velmi dobrý nápad, a výborně napsaný - ďábel se v téhle povídce skutečně skrývá v detailu, v drobných a naprosto uvěřitelných zážitcích a pocitech ovdovělého otce a jeho tří dětí kdesi na americkém venkově... a jejich podivného spolubydlícího. No a vztah bez jediného dotyku - vlastně určitý druh Unresolved Sexual Tension, a to v perfektně napsané podobě.”
mariaa:
“...”
Heredhether:
“Moje srdéčko, to bolí! Tohle je to pravé vyvážené krmivo pro beznadějné romantiky. Obdivuju, když se někomu v pouhých 20 tisících slovech podaří povyprávět možná prostý, ale poutavý příběh, a obsáhnout unikátní pronikavou atmosféru a škálu emocí, které se čtenářem zamávají, jako by byly jeho vlastní. Příběhy, v nichž se zamilovaná dvojice z nějakého důvodu nemůže dotknout a tahle skutečnost je navzdory vší logice ještě víc sblíží, pokaždé přitáhnou mou pozornost. A milostným scénám v takových vztazích nelze upřít originalitu a jiskřivost, kterou jim péčka můžou jen tiše závidět (a je to STD-free!). Ne, taťka Bard mě nikdy neomrzí. Ten dům chci. A trošku tomu scházelo víc Thranduilova pozadí – samozřejmě mám na mysli historické pozadí, na co vy hned nemyslíte.”