Jak Draco Malfoy přestal být hetero

  • Autor: Faith Wood
  • Překladatel: holloway
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating: 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Napadá vás lepší test Dracovy heterosexuality než Harry Potter v kožených kalhotách?
  • Klíčová slova: polibek na zkoušku

Hodnocení čtenářů:

Mr. Robot:
“...”
Benny:
“Na tohle si dosti pamatuji v angličtině.Před časem jsem hledala dobré drarry v aj, ona Faith je drarrystka, což o to, jen je to tak otřesné, že na překlad určitě nehodím oko.Snad jinde, jindy a nikdy víc.”
Cora:
“-”
KalamityJane:
“Já nevím. Faith Wood mám ráda. Fakt jo. A postavy má obvykle zmáknuté velmi dobře. Ale tohle je hodně špatné OOC. Jak se pozná dobré a špatné OOC? Tomu dobrému věříte. Má nějaký základ, vysvětlení, dává smysl. Špatné OOC je prostě WTF. Čtenář nechápe, proč se postavy chovají tak, jak se chovají a to je prostě průser. 2-3, zaokrouhleno dolů, protože na autorčiny poměry je to podprůměr.”
Akkarra:
“Draco je neuvěřitelný hetero samec, který si ale už přes rok se ženskou nevrznul (to dává smysl, že jo?) a Potter vystrkuje pozadí z kalhot na celý bar...”
zmije:
“Možná to nebyl Draco, ale Crabe nebo Goyle pod maskovacím kouzlem, a skutečný Draco se chechtal za rohem, jak Pottera doběhnul.”
AdelleR:
“A tak jako jo. Číst se to dalo.”
LiviaCullen:
“pobavilo a aj zajalo”
lymmet:
“Potter v kožených kalhotách, ze kterých mu leze zadek a chová se jako štětka a Draco, který se chová spíš jako ušlápnutý a hloupoučký Stan Silnička a s Malfoyem nemá zhola nic společného. Hloupé, trapné a laciné. "Přečteno se zaťatými zuby" výstižně popisuje můj požitek z četby.”
finde:
“výborná oddechovka”