It's Not A Love Potion - Není lektvar jako lektvar

  • Autor: CrystalP734
  • Překladatel: ElizabethTheThird
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Pansy Parkinson, Severus Snape, Blaise Zabini, Ron Weasley, Hermiona Granger
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Lektvar touhy způsobuje chtíč, ovšem bez pocitů, které přináší lektvar lásky.Takže Malfoyi, bude ti Potter i nadále připadat jako nesnesitelný pitomec?
  • Klíčová slova: Drarry, lektvar, komedie

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Přečteno asi za týden po večerech. Je to přesně to, co bych označila za průměr. Klasika, kde jsou hlavní postavy spolu nucené trávit čas. Místy to bylo milé, celkově se to četlo hezky. Jen některé části mi přišli trochu trapné a chování vedlejších postav mi přišlo naprosto OOC, možná se mohli vypustit úplně. Jinak nemám co vyčíst, pokud nepočítám český překlad. U toho jsem se docela nasmála, možná tam je celková znalost jazyka, ale je postrádaná znalost samotného HP v Aj (Záměna kouzel v překladu, nepochopený HP slang, ...). No, ještě že jsem měla po ruce originál abych věděla na čem jsem. A pak je tu ta věc s rychlo-vyřízením LV, u které jsem se nemohla rozhodnout, jestli se mi to líbí nebo ne. Mně totiž ve slashích většinou přítomnost LV hrozně ruší a obtěžuje, takže jsem byla ráda, že to bylo za mnou během pár odstavců, ale zase až takhle...?”
Velká_koule_chaosu:
“Moc děkuji za dokončení překladu a šanci si tak přečíst další dobrou drarry povídku.”
Nel-ly:
“Poněvadž nejsem autor (všichni ví, že překladatel není autor povídky, tak nevím, kde je problém) můžu komentovat. Povídku mám moc ráda, je hezká, vtipná, chvílemi roztomilá, chvílemi vážnější a když jsem ji četla na ff.net moc jsem si čtení užila a bylo mi líto, že není přeložená i do češtiny (snad to moc nezmatelám). Problém nastává ve chvíli, kdy se autorka rozhodla po svém vypořádat s hrozícím nebezpečím... Ale povídka stejně neztratí na fluff kouzlu a to k drarry patří. BTW. nejde mi upravit aktualizace, ale překlad "zdárně" pokračuje :D”
Tereza:
“...”
kripolik:
“Celkem hezká povídka, jen mi přišlo, že jak Harry tak i Draco jsou trošku OOC, ale nijak moc mi to nevadilo. Trochu mi taky vadilo, že jedna záležitost s Ronem nebyla dořešená a chyběla mi jeho reakce na vztah mezi Dracem a Harrym, ale to asi prostě proto, že já miluju odhalení. Ff jsem přečetla anglicky protože český překlad se bohužel zasekl u 10. kapitoly.”
Lucie:
“...”
Adelle:
“Zatím to vypadá slibně :))”
Fleur Tera:
“...”
shadow:
“-”
KalamityJane:
“Škoda, že autorka cítila potřebu vyrovnat se s Voldemortem, působí to tam jako pěst na oko. JInak je ta povídka ale naprosto dokonalá a já se hrozně těším, až si ji přečtu v češtině. Uhranula mě, miluju ji a řadí se mezi mé nejoblíbenější Drarry”
Trinyx01:
“....”
jesssnape:
“...”
Akkarra:
“Když zhodnotím to, co je zatím přeložené, tak je to paráda. Budu doufat, že ten překlad bude jednou dokončen, protože tohle bych si opravdu chtěla vychutnat celé. :)”
Benny:
“???”