Nejkrásnější vzpomínka

  • Autor: Ferry
  • Překladatel: anonymní
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Kdo seje vítr, sklízí bouři. Musí to tak být vždy?
  • Klíčová slova: ochrnutí, hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
spaceyfan:
“Ač nemám příliš v oblibě povídky psané v ich-formě, tato v podání Lupina byla jak něžné pohlazení po duši i po těle. A myslím, že Benny na ní zbytečně hledá mouchy. Kdo by nebyl nadržený ze zlomeného a chromého Severuse? :-)”
l.enik.c:
“Líbil se mi vztah těch dvou, včetně Severusovi odevzdanosti, strachu i vděku na začátku. Nepitvalo se to příliš ve velkých detailech, ani pocitech, ani debatách... Prostě bylo napsáno přesně tolik, kolik bylo potřeba, i když ono postupné, až zázračné, uzdravování mi po více než třech letech přišlo až příliš idealistické, ovšem jsem za konec ráda.”
lilith3913:
“Citlivá, dobre napísaná, mrzí ma len, že som ju nenašla skôr.”
Rulie:
“myslím, že všechno bylo řečeno už níže”
shadow:
“Jedna z mála snupinek, která se mi opravdu líbí. Končí moc krásně. 4/5”
Lucie:
“Velmi citlivě a příjemně napsaná povídka. Určitě se k ní někdy vrátím.”
jesssnape:
“...”
kami:
“Je to klasika.”
Benny:
“Nechápu vaše hodnocení.Tak od začatku..první půlka je skvostná, skvěle vystihnutý Severus.Ovšem přichází zvrat v tom, že Lupin nemá peníze a o tom si prostě číst nechci.Dál se povídka zvrhne do PWP(rádoby)Myšlenkové pochody raději neřeším.Je to jak od Steelové.Pro mě za 2.PS:A uvažujte nad tím, že autorka udělala ze Severuse lenochoda.Dokázali byste jít na záchod jen 2x za den?(Pro vysvětlení lenochod se vyprazdňuje 1x za týden)”
ZJTrane:
“Veľmi sa mi táto poviedka páčila. A rada sa k nej budem vracať.”
belldandy:
“Povídka je výborná. Chce se mi říct - samozřejmě, když překládala bedrníka. :) // Nerla: Já to tedy s tím patronem pochopila zcela nudně - totiž tak, že jako obvykle - patron nabyl podobu patrona partnerova (laň nebo jelen). Tedy - žádná kolena, jenom jelena :) / Tu hlášku jsem ale přehlédla. Asi si to budu muset ještě přečíst.”
Nerla:
“Povídku jsem hledala přes Google, protože jsem nutně potřebovala vědět, odkud je hláška "třikrát cha-cha, řekl by Sirius", kterou používám už léta - měla jsem za to, že pochází z nějaké parodie, a ono ne. Nicméně povídku jsem znala a pamatovala si, zanechala ve mně tehdy velký dojem a moc se mi líbila i teď. Ale stejně jako před lety mi hlavou vrtá otázka - ten patron byl ve tvaru kolena? Modřiny? Kávové skvrny velikosti mexického dolaru? Já nevím! A chci vědět! Ovšem - doporučuji.”
Tintinka:
“Dojemný a krásný příběh.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Prostě skvělé... 4-5*”
mariaa:
“:)”
Sectumsempra:
“yessss”
Victoria:
“Skvělé... Nemám více slov”
Blajzloch:
“Tuhle povídku miluji. Má atmosféru, Snape je tak nezvykle zlomený, až se nechce věřit, že je to on. A Remus v roli toho, kdo mu vrátí důstojnost a dá důvod žít. Prostě pohlazení po duši.”
Akkarra:
“Perfektní. Severus je naprosto IC a všechno je to... prostě perfektní. :)”
finde:
“vykreslení SS je úžasné”
Mandragora:
“Dojemná povídka jak se dva školní nepřátelé učí spolu žít a přežít.”
D.J. Orlovský:
“Prvek ochrnutí se mi moc líbí, je to široké pole působnosti pro pomoc, touhu a frustraci.”
bedrníka:
“Dojemná, krásně napsaná a dobře přeložená povídka o tom, jak Lupin pěčuje o ochrnutého Severuse.”