Sentenced

  • Autor: SarahKnight
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mary Watson, Jim Moriarty, Greg Lestrade
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Virtual series 4 opener. Sherlock's in prison being targeted by a murderer, John's married to a pregnant assassin and Moriarty's back.
  • Klíčová slova: Johnlock, po 3. sérii, vězení

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Situace, kdy Sherlock ve vězení pyká za vraždu Magnussena a John se mezitím na svobodě potýká s navrátivším se Moriartym, mi přišla jako velmi zajímavá zápletka. Nesmí samozřejmě chybět bouře citů, když si v odloučení naši hrdinové začínají uvědomovat, jak moc jeden pro druhého znamenají. Povídka se mohla ponořit trochu hlouběji a příběh mohl být rozvinutější, historek z vězeňského života bych uvítala víc a do větších detailů. Inspirace Orange is the New Black je patrná, a tak je docela škoda, že nás autorka světem za mřížemi neprovedla volnějším tempem a neseznámila nás třeba i s osudy jeho dalších obyvatel. I tak se mi ale povídka líbila a byla zatím jedinou prison-lock ff, co jsem četla, a tak jí dám za 4, dokud neobjevím nějakou lepší. Sherlockův plán útěku byl přece jen pěkně chytrý a Johnovo soukromé vyšetřování napínavé, jejich city hezky popsané a bylo tu pár moc krásných scén, které bych jednou ráda viděla v seriálu.”