Následky našich rozhodnutí

  • Autor: Kathleen
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Jsou naše rozhodnutí vždy to nejlepší pro náš život? Nebo bereme až přespříliš ohled na ostatní? Harry se po několika letech strávených mezi mudly vrací do kouzelnického světa.
  • Klíčová slova: Snarry, mpreg, po válce

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
SallomkaP:
“Tak nevím, co si o tom mám myslet. Mpreg hluboce nevyhledávám, přijde mi to zvláštní, ale v téhle povídce to nějak sedělo. Neseděl mi konec, byl příliš uspěchaný a bez drajvu. Vztah Snarry je fajn, ale zase, v téhle povídce ke dost zvláštně pojatý. Znovu číst už nebudu.”
Mr. Robot:
“Poviedka bola zaujímavá. Nemám rada mpreg, ale tu mi to vôbec nevadilo. No ako veľká väčšina píšete, mala rýchly spád a nečakané ukončenie, akoby sa autorka chcel tej poviedky už zbaviť a čo najrýchlejšie ju ukončiť. Škoda toho, inak by mal tento príbeh skutočne veľký potenciál. No aj napriek všetkému, príjemné čítanie, lepšia trojka.”
LiviaCullen:
“sklamaná”
Rulie:
“Povídka se mi líbila ... sem tam jsem měla co dělat abych udržela slzičky, konec je rychlejší, ale v zásadě mi to nevadilo. Líbil se mi styl psaní autorky, takže se k této povídce ještě vrátím”
lia:
“:)”
Akkarra:
“Tohle mě nebaví, ukrutně mě to nebaví. Vata roztahaná na x kapitol a přitom by se dala shrnout do dvou odstavců.”
KetrinZJ:
“Mě se povídka moc líbila :) Konec byl možná trochu rychlejší, než jsem čekala, ale i tak se k povídce někdy v budoucnu zase ráda vrátím :) Dávám hezkou dvojku a to jen proto, že mi chybí epilog ;)”
Lucie:
“...”
Mrmla:
“..”
Silvia.Feroceta:
“...”
jesssnape:
“ach jo... mohlo to být docela dobré, nebýt toho konce... 2-3”
shadow:
“Opravdu moc se mi to líbilo asi někam po 16. kapitolu (dala bych do té doby 4, 5). Dokonce jsem skoro hledala kapesník. Pak mi přišlo, že už to bylo jak z rychlíku. Budiž, že se tak rychle dali dohromady, ale ten způsob vyléčení Harryho nemoci a hlavně konec, ten to v mých očích zabil. (Trochu mi to připomínalo konce povídek Tess - dítě, veselka, ještě dodat hrdličky, žvatlajícího Severuse a západ slunce.) Sakryš, tak skvěle to bylo rozepsané a teď mě vůbec neláká číst pokračování. 2/3”
mariaa:
“...”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“Kathleen není nováček, píše zhruba rok.Ano, tahle fanfikce mě divným způsobem fascinovala.Začátek, i přes svou divokou zápletku, bavil víc než nedomyšlený konec.Kalamity to popsala správně, ta nemoc se záhadně ztratila/vyléčila a konec byl zmetený.Krabička*heart*.Hodnocení 2-3, vyšší známka jen za prvotinu.”
KalamityJane:
“Tak zase jednou nevím. Líbí se mi námět, který mi připomněl Údolí dračích růží. Už mezi sebou měli vztah, pak se dobu neviděli, a teď, když se Harry vrátil, se s tím musí nějak popasovat. Originální pro mě taky byla Harryho nemoc, ale to, jak na konci vymizela úplně do ztracena, mě zklamalo. Ten konec byl prostě moc rychlý. Líbilo se mi to, ale nemůžu se zbavit dojmu, že se z toho dalo vytřískat víc. :) Takže jsem rozpolcená, tudíž za tři. Teda lepší trojka, líbila se mi ta modrá krabička.”