.: Cool Hand :. Harry/Snape SLASH, 400+ subscribers video [WARNING]

  • Autor: VonnRosenberg2nd
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanvideo
  • Klíčová slova: Fanvideo, Snarry, Light bondage

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Ach jo... Vyděračské, vyděračské... protože kdyby to nebylo video o snarry, letí tam nula... Říkal tady někdo PWP...? Fajn, znova: nechci, aby tady došlo k omylu - nehodnotím techniku. Ani nápad. Dokonce mi to nepřipadá ani jako směs zblandaných závěrů z HP a kdovíčeho. A já programově PWP nerada. A to v jakékoli formě. (Protože když už, pak se snarry párem musí vejít do chodu víc okolností a náhod, než jen že se zbloudilému studentu najednou začnou zdát sny o jeho - jak to bylo?, nenáviděném, ošklivém a protivném? - profesorovi, nebo se se Severus najednou podíval na Potterův zadek a bác ho, jsou v posteli. Protože Invictus, pro Merlina!, když už ne Kámen manželství ani jiné romantické potrhlosti. - Odbočka. Jednou jsem četla výbornou povídku. Severus se chtěl Harrymu pomstít. A nakonec se pomstil sobě. Jó, to je jiný kalibr.) A proč o tom vlastně plácám...? Jo aha, abych si omluvila tu trestuhodnou dvojku v hodnocení.”
Casiopea:
“Páni. Skvělá práce. Jen škoda opakování stejných záběrů, trochu to ztratilo švih. I když chápu, že není jednoduché takové záběry najít. Stejně ale supr.”
Akkarra:
“Sestříhané je to fakt dobře. :)”
Benny:
“Co mě poprvé napadlo?To by mohla být ukázka na Evansovy děti(kdo čte, bude souhlasit)Je to i první PWP video, které je koukatelné”