Metamorfóza lásky a další motivy

  • Autor: paní archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley, Blaise Zabini/Ginny Weasleyová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: V chudinské a odlehlé části anglické metropole se nachází státní škola.A v ní se potkaváji Draco, prominentní princátko, které si chtělo mimo soukromé university vyšlapat svoji cestu.Blaise, jenž je lehce zaujatý jiným způsobem žití, Ron, oblíbený sportovec, Ginny, personifikovaná apokalypsa a Ronova mladší sestra.Utvářejí dysfunkční a nádherně příšernou čtveřici.Lezou si na nervy, nemohou se vystát, zabíjejí a konzumují se očima a zároveň absolutně automaticky tráví veškerý čas spolu.
  • Klíčová slova: DM/RW, BZ/GW, AU, Bez magie

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“...”
jesssnape:
“4 - 5”
Aswalka82:
“---”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Sargo:
“xxx”
Akkarra:
“Paní archivová... Uvidíme, jestli se vytáhne jako u Triptychu. /// No, Triptych to není, ale i tak jsem z toho na větvi! :)”
Lucie:
“... k přečtení”
Benny:
“To jsem magor nebo asi zajdu k očnímu.Když jsem to zadávala u sedmé kpt nebyla poznámka o té poslední kapitole.No nic.S AU bez magie mám problém, to je na světě HP to zásadní.Přesto tady to lze odpustit a hlavně to příběhu neubere na atraktivitě.Dron miluju, jen je ho málo a musí se hledat zajimavý příběh.A tady se to hodně povedlo, ale paní archivová mě nikdy nezklamala.”