Lektvary

  • Autor: Exa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: V Bradavicích se patnáct let po pádu lorda Voldemorta objevuje nový profesor. Co má společného s Harrym Potterem ?
  • Klíčová slova: po smrti LV , snarry

Hodnocení čtenářů:

Haniiinka:
“Moc krátké”
LiviaCullen:
“nápad dobrý ale spracovanie je otrasne”
kattyV:
“Mé hodnocení bude asi nejblíž tomu od KalamityJane. Je to svým způsobem zábavné, ne sice originální, (Spoiler - až na otázku dítěte, ta je zábavná i originální poměrně dost) ale notně uspěchané až odbyté. Nemusím číst padesát kapitol, které se točí jen kolem toho, jak se ti dva (jedno kteří), dali dohromady, ale šest kratinkých je opravdu málo.”
Fleur Tera:
“...před Nebelvírem stanul jen v černé košili a kalhotách z kůže testrála. To si snáď ani ten bod nezaslúži..”
Kirra:
“:)”
jesssnape:
“vážně jsem byla v pokušení dát nulu, ale slíbila jsem si, že to neudělám...”
assez:
“...to bylo tak dobré... až si to nepamatuji... hele ale ten "Patok" mi něco říká. Škoda. Zrovna ten se mi na tom vůbec nelíbil, a to náhodou vím.”
shadow:
“I když vždy po přečtení nadávám na to, jak je tu i zmíněmo, že by si povídka zasloužila mnohem větší rozpracování, stejně jsem ji četla už několikrát a určitě ne naposled.”
Trinyx01:
“Mohlo se to krapet protáhnout..”
Ostravanka:
“q”
Trinyx:
“Takový typ povídek mám ráda - Harry zdrhne, dospěje ve vyšší formu :p) a odhalení :)”
Velká_koule_chaosu:
“Už jsem jednou četla. Není to až tak špatné, ale na můj vkus málo rozepsané a prostě něco tomu chybí. Než jsem si o povídce stačila udělat nějaký obrázek, už byl konec.”
KalamityJane:
“Je to trochu šílené, nedotažené a místy jsem musela zatnout zuby, ale přesto to má zvláštní jiskru a je to svým způsobem velmi zábavné, jenom je to téma minimálně na patnáct kapitol nacpané do šesti miniaturních kapitol. Ale Lektvaristický magazín Patok mě odrovnal :D 2-3”
Akkarra:
“Mám silné nutkání třískat nad touto slátaninou hlavou do stolu. Víc netřeba říkat.”
Mrmla:
“..”
l.terka:
“pěkné”