Truth of Nature (Act First and Sort Out the Bodies Later)

  • Autor: r_grayjoy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Alastor Moody, Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: While the Order attempts to understand the nature of a curse that was cast upon them on Halloween night, Moody finds himself more interested in Snape's nature. (Post-war, "they lived!" scenarios.)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Tady se ukázala má zhýčkanost a vybíravost. Musela jsem se přimět k několikavteřinové mentální přípravě a zaujmout postoj zvědavého pozorovatele, když se ukázalo, že v povídce vystupuje Moody z dob Harryho Pottera. Já vím, jsem hrozná. Kdysi jsem četla jednu, kde byl Moody ještě mladý a ačkoli to nebyl žádný krasavec, neměl v té době skleněné oko a protézu. Nicméně! Z původního pocitu, že plním bobříka odvahy se během čtení vyklubal docela jiný pocit. Na postelovém setkání dvou mužů, z nichž jeden je starý, znetvořený a škaredý jako noc, ale má zájem, a druhého, který je škaredý jako noc a hubený, ale je alespoň mladý (a má zájem), bylo cosi fascinujícího. Dává to smysl? Takže určitě stojí za přečtení, ale nejspíš už se k tomu nevrátím.”