Kvapka tvojej krvi

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Nikdy to nemal v živote ľahke a potom...zdá sa, že sa všetko pokazilo ešte viac.Navyše, v posledných dňoch boli hlásené prípady obetí, které sa stali obeťou upíra.Harryho to nezaujíma až do dňa, kedy sa stane jeden z náhodných obetí jeho priateľ a on sa vydáva po jeho stope.Lenže Harry má väčšie šťastie ako ti pred nim.Nekdo ho zachráni... webarchiv: https://web.archive.org/web/20230329185808/https://media1.wgz.cz/files/media1:5244650c10223.pdf.upl/KTKPdf.pdf
  • Klíčová slova: harrylu, vampýrismus

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“Nádherná povídka. Vlastně má první s tímto párem a rozhodně nelituji, že jsem se do ní nakonec pustila. Za prvé mi naprosto vyhovovala délka. Nic proti Čajovým ságám, Elysejským klíčům apod, ale pokud si chce člověk něco uceleného přečíst a čas je jeho nepřítel, tohle mu to plně vynahradí. Za druhé příběh. Jednoduchý, pochopitelný, přesto do poslední chvíle udržoval v napětí. Za třetí milostné scény, sexuální napětí... na to prostě nemám slov! I když je zde Lucius slušně OOC, ani v nejmenším mi to nevadilo. K povídce se velmi ráda vrátím. Bavila jsem se a odpočinula jsem si u ní.”
Cora:
“Opět Malfoy starší, vzdálený od "mého" Malfoye staršího na sto honů. A opět jsem se více než jednou žulila jako jeliman, celá šťastná, jak to dalšímu páru zase tak pěkně vychází. K tomu, že by to těmhle dvěma vůbec jít mohlo, jsem skeptická (vyjma fikce Ostré jako sluneční světlo), a tak se ani moc nedivím autorkám, že ve svých povídkách Luciuse často opravují na "okouzlující, charakterní správňák, jen ho poznat". A tak třeba léta jeho věrné služby Pánovi zla se odbydou chvatně, protože prostě není proč se v tom hrabat; není to tu důležité. Je to nic víc a nic míň než romance mezi dvěma muži, ve které se SPOILER! občas mihne nějaký ten čarodějnický homofob, fotříkovský Draco nebo upíří stalker, který skončí rychle a blbě KONEC SPOILERU!. Zrelaxovala jsem u toho hezky. 3-4.”
Lucie:
“.....”
Rulie:
“Asi bych pověděla fajn ... nebylo to zbytečně dlouhé ani přeslazené - prostě tak akorát”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“Přiznávám, že se mi do této povídky moc nechtělo, neboť vampýrismu opravdu neholduji, ale jsem ráda, že jsem si ji přečetla! Je totiž báječná! =)”
Lanevra:
“přidávám k povídkám, co chci přečíst, ale jak se znám nikdy nepřečtu.”
mariaa:
“...”
Benny:
“Harry Potter spolu s Luciusem Malfoyem a do toho vampýrismus..jistě chápete mé obavy po slavném otřesném Nocturnu od Tiry Nog.Tess je romantička, ale tady té romantiky je tak akorát.Příběh je propracovaný a plný sexuálního napětí, což mohu denně:)Konec je happyendovský?Pro kluky určitě.Líbilo.”