Každý démon chce svou libru masa

  • Autor: Dorea
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Kouzelnický ale i mudlovský svět sužuje serie otrav neznámým jedem.Harry společně s dalšími bystrozory se snaží traviče odhalit, ale doposud nenalezli sebemenší stopu.Pomoci se jim dostane z nečekaného zdroje.
  • Klíčová slova: Drarry, detektivka

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Fleur Tera:
“...”
Rulie:
“uspěchané, s předvídatelnou zápletkou, ale na 4. kapitolovku to nebylo tak špatné”
DenDella:
“Zvláštní krimi slash s Dracem jako sebevědomým a bezstarostným léčitelem. Celé to bylo takové nijaké, zápletka byla pojatá jak nejjednodušeji to šlo, vývoj vztahu hlavních postav...no, nevím co říct. Zkrátka zvláštní příběh, do kterého se autorka pokusila nacpat všechno, ale nezbylo tam nic.”
Nel-ly:
“mucQ :)”
modrooczka:
“pěkné čtení :-)”
sarin:
““...””
Lucie:
“Povídka nebyla špatná i když na můj vkus trošku uspěchaná.”
Sargo:
“Nebylo by to špatné, kdyby to bylo lepší. Dobré to bylo. Oceňuji detektivní zápletku, byť poněkud naivně řešenou :-)”
Velká_koule_chaosu:
“Nepamatuji si mojí reakci při 1. čtení, ale faktem je, že se k povídce stále vracím, čtu jí pořád a pořád dokola a zařadila se mezi mé nejoblíbenější drarry povídky. Mně zde naopak vztah H a D přijde popsán moc hezky, je to tu spíš jen tak na pozadí detektivního případu a vůbec mi nepřijde uspěchanej. :) A závěr perfektní.”
Zástupkyňa:
“...”
KalamityJane:
“Líbilo, ale konec na jedné straně až moc rozvláčný a na druhé naopak velmi uspěchaný, těžko se to popisuje.”
Akkarra:
“Ale jo... :) Líbí se mi tu Draco - nepáře se s tím.”
mariaa:
“4-3”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Řekla bych, že post-war drarry klasika, nicméně sloh mi vyhovuje a i přiběh je slušný.Poslední kapitola..vyřešení případa, zločinec, který složil zcela jednoduše Pottera Cruciatusem..celkový konec, takový rozvláčný a vlastně nějáky.Průměr.”