Promise

  • Autor: Kayleigh
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sam Winchester/Dean Winchester/Castiel
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Dean je na dně a ztratil vůli k životu. Castiel je jako jeho věrná kopie. A Sama to strašně trápí. Jedné noci zjistí, že všichni tři dohromady, skrytí v bezpečí andělských křídel, mohou najít alespoň střípek ztraceného pokoje. Fluff.
  • Klíčová slova: Supernatural, Threesome

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Au. Ach jo, tohle přesně naplňuje mé obavy z toho, jak by mohla vypadat Supernatural fanfiction. Uvzdychaně. Já vím, že tam jde o Apokalypsu a že si tam každá postava nese nějaké mindráky, ale ... Vždyť ten SPN není zas tak vážnej, je tam skoro víc vtipnejch momentů než těch z kterých jde strach. Teda aspoň mně se to tak jeví. A navíc, pro všechny tyhle tři je typické, že se svým mindrákům zas tak nepoddávají. Nejvíc bych to snesla u Sama, ale Dean... Vážně? Takže ... jistě pěkné, třeba představa těch černých křídel a tak, ale přesně tohle jsem asi zrovna nechtěla.”
monika134:
“Velmi hezké.”
Akkarra:
“Přeloženo pomocí překladače, takže vím o co šlo, ale požitek ze čtení nic moc. :/”
Casiopea:
“Keigh jsem objevila teprve nedávno a mám pro ni velkou slabost. Její povídky vždycky pohladí. Ať už se v nich řeší cokoli, po dočtení mívám v srdci jako v pokojíčku. Supernatural není seriál, který bych dokázala kontinuálně sledovat (jsem hrozný strašpytel); vím toho ale dost, abych během čtení cítila mrazení a měla stažený krk. Je to fluff, ale žádný kýč. Ideální na dobrou noc. A abych nezapomněla - střídání češtiny a angličtiny je Keighina specialita a já se přiznám, že jsem si to zamilovala.”