Radioactive // Multifandom

  • Autor: angel6881
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Sherlock, Potter, Winchester ... doplňťe si sami
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Zřejmě to bude o tom, že každý fandom zažívá svou Apokalypsu. :) (To má být, prosím, parafráze Sectumsempřina popisku k "Hugging Campaign" :) )
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
palanda:
“.”
Sargo:
“Připomíná mi to můj oblíbený guláš, který dělám vždycky, když má a) přijít hodně lidí b) potřebuji vyčistit špajz. Je výborný.... :-) // Edit: vracím se k tomu poněkolikáté, písničku jsem si oblíbila... zvedám na pět.”
Casiopea:
“Rozhodně úžasný kus střihačské práce, dokonale vymazlené scény, které sedí na hudbu, jako by tam patřily. Na druhou stranu to na mě i přes ten vizuální koncert působilo trochu přeplácaně, a i když chápu myšlenku, chyběl mi tam příběh. Hodně dobrá čtyřka.”
Slythoryn:
“...”
Memorin:
“bvbv”
Mrmla:
“..”
Heredhether:
“Ach, Kahlan... Věčná škoda, že další řady Legend of the Seeker už nebudou :( Video sršící energií. Jinak pozor, může být spoileroidní.”
Akkarra:
“Nevím, tohle mě nijak neoslovilo. Ale písnička dobrá. /// Tak jo. Zkoukla jsem to ještě několikrát a přišla tomu na chuť. Máte pravdu - je to pecka. Už to mám i stažené. :)”
Lanevra:
“Tohle video jsem pochopila tak, že apokalipsou a koncem jsme si mi sami. Tak si vykládám text písně a hrdinové co jsou tam znázorněni jsou zhoubou sami sobě. Někteří explicitně jako Potter s kusem Pána zla v těle, Sam s démonickou krví, ta z Resident Evil nakažené zombie virem. Jiní třeba sovu posedlostí jako Sherlock nebo ten ze Sin City. Dohromady jsou všichni sobě ničivím elementem tím, co dělají a jak se chovají.”
belldandy:
“Lze se na to dívat i tak, že vám někdo nabídne v jednou videu nejvíc cool scény ze všech fandomů. Asi to není tak úplně vhodné pro někoho, komu se násilí ze zásady hnusí, protože tady se tak trochu oslavuje. :) - No já miluju to stavění scén vedle sebe. To hledání paralel. // Lanevra: Uznávám, že tvá interpretace je lepší ... :) Tím chci říct, že je výborná.”