Poslední přítel

  • Autor: Casiopea
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: Někdy 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Válka před několika lety skončila a bystrozorům se, za vydatné pomoci Harryho Pottera a Severuse Snapea, podařilo pochytat všechny členy Voldemortova nejužšího kruhu Smrtijedů. Před Harrym se otevírá neznámá budoucnost, na kterou se ale nedokáže dívat tak optimisticky jako jeho kamarádka Hermiona Snapeová. Vždyť takřka všichni, které kdy miloval, zemřeli. Tragicky skončil i jeho první vážný vztah. Harry si jako věčnou památku na prožitá utrpení odnáší nejen klikatou jizvu, ale i ponižující tetování na prsou, které je pozůstatkem posledního poválečného pokusu Smrtijedů zvrátit výsledek války ve svůj prospěch. Ne, opravdu toho není mnoho, na co by se mohl těšit. Začít se má ale drobnými krůčky. Proč se nenaučit radovat ze života třeba… ochutnáním té nejlepší zmrzliny na světě?
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Vraní oko:
“Výborná česká drarry, Harry i Draco jsou oba skvěle IC, líbily se mi Dracovy plány i Harryho touha vybíjet vztek při ničení prokletých objektů a i samotná zápletka s kouzelným pohárem. Za mě čtyři hvězdy.”
monika134:
“Ahoj nefunguje odkaz. Je tato povídka i na jiných stránkách. díky za odpověď”
belldandy:
“Poctivě odvyprávěný drarry příběh s postupně se rozvíjejícím se vztahem. Nejspíš jsem trochu cynik, protože Harryho zábrany mi místy přišli poněkud přehnané, ale platí, že jde o jednu z nejlepších českých drarry.”
Ostravanka:
“q”
modrooczka:
“Trošku protáhlé v některých pasážích, ale jinak pěkné. Místy jsem se tak hezky nasmála. A ta zmrzlina škoda že nemůže existovat. :D”
Usmevava_Barush:
“.”
l.terka:
“:)”
Desire:
“Naprosto skvělá drarry povídka se spoustou zmrzliny, která mě chytla a do konce nepustila. Četlo se to nádherně a celý příběh měl poutavý děj. Určitě se zařadila do skupiny mých nejoblíbenějších! Všechny povídky od Casiopei jsou úžasné a ani tahle nebyla vyjímkou. Díky za ni. :))”
Fleur Tera:
“o trošku lepšie ako prvý diel... Casiopein štýl mám rada”
jesssnape:
“myslím, že stačí říct, že všechny povídky od Casiopey jsou mým splněným snem =)))”
Mandelinka:
“Ten styl psaní, smysluplný děj, styl psaní, čtivost, styl psaní, absence hrubek, ten styl psaní...!”
Sargo:
“Kdo umí, umí. :-)”
Lucie:
“Volné pokračování povídky Poslední nepřítel. Líbilo se mi asi ještě více než "první díl" i když i ten je skvělý. Charaktery odpovídají, city, erotično....velmi doporučuji všem co čtou slash.”
KalamityJane:
“Miluju povídky od Casiopey, je to těžce návyková autorka a Poslední přítel je určitě v mé TOP 5 slashových příběhů a ráda se k němu brzy vrátím ♥”
Velká_koule_chaosu:
“Několik hodin čtení, při nichž jsem naštvaně bručela na každého, kdo se mě opovážil vyrušit. 4-5*”
Benny:
“Povidka se rozjižděla docela pomalu, najednou sex, sex a sex..a uvědomněni si citu(samozřejmě nebelvir)A nakonec zajimavé rozuzlení přiběhu(které jsem nečekala)Spokojena a to bylo moje první kapitolové drarry.”
Akkarra:
“Tak tohle se vážně povedlo. Něco mi sice přišlo hodně přitažené za vlasy a některá prvoplánová klišé mě nutila skřípat zuby, ale ani na chvilku jsem se nenudila. :) P.S. Tu zmrzlinu CHCI! :D”
Memorin:
“gfg”
Mrmla:
“--”
Lyra:
“Jedna z absolutně nejlepších povídek na H/D, jakou jsem četla. Je úžasná, dokonalá, plná emocí a krásných chvil. Charaktery jsou perfektně dodrženy a např. moje osobní představy o postavách jsou naprosto naplněny. Posledního přítele vřele doporučuji všem. Moje láska k ní sahá od mínus do plus nekonečna. Nemám slov. Opravdu nemám. Mimochodem povídka se ještě stále píše.”