Miluji tě až za hrob... ten tvůj

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron, Ginny
  • Rating: 18+, nevhodné pro slabší povahy
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jsem Pán smrti, to něco znamená... určitě... musí.
  • Klíčová slova: Nekromancie, kanibalismus

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Cora:
“Originální a výjimečné tak moc, že jsem přečetla za 15 vteřin. A to jsem, prosím pěkně, poměrně obstojný slaboch. Jen těch teorií "Jak vono to teda vlastně bylo" kdybych neměla tolik; musela jsem začít dokonce i intenzivně PŘEMÝŠLET :-) Autorka opravdu ví, jak zanechat dojem.”
jesssnape:
“...”
Ostravanka:
“q”
Salome:
“Je to rozhodně povídka, která příjemně dokreslí vánoční atmosféru, kterou tak přijemně začalo Sin City den před Štedrým dnem... Je to čtivé, originální, dobře napsané, přes všechnu šílenost věřím i postavám, že to jsou ti, jejichž jména nesou, nechutné scény jsou popisované s nadhledem a civilností, který mi připomíná zmiňovaného Tarantina... A neurčitý konec tomu dává něco víc. Jo, až na pravopis to šlo. (Doplňuji ještě dílčí hodnocení - originalita - 5, jazyk - 5, gramatika - 3, struktura - 5, logika postav - 4, logika děje - 4, přesah - 4, celkový subjektivní dojem - 4; celkově tedy lepší čtyři, i když se k tomu vracet nehodlám.”
Usmevava_Barush:
“...”
Desire:
“Wow,. No, zajmavé téma.. Nemůžu říct, že by mi tohle téma vadilo, ale není to úplně můj tip :D Ale za spracování a nápaditost dávám 4-5 :))”
Benny:
“Nemužu dát jinou známku.”
Sargo:
“Líbilo moc :-D Super námět a čtivé příjemně. Jen proč ta varování? Nepřišlo mi to nijak drastické... bylo to tak něžně sepsáno... :-D”
Nerla:
“Kvůli klíčovým slovům jsem to dlouho odkládala, ale zbytečně, vždyť to nebylo nijak zvlášť drastické? Fanoušci HP a Dextera tu musí slintat blahem. Mně teda na začátku vadilo, že se Potter choval jak úplný idiot, a taky mi vadil konec, ale je pravda, že sepsané to bylo dobře. Až na tu hromadu chyb, samozřejmě. Vracet se nebudu, ale za přečtení to stálo.”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Něco mezi hororem, thrillerem a scary movie - scéna, kterak se Harry a Severus hašteří o jedno slovíčko nad rozervanou mrtvolou na kuchyňském stole, mě poslala do kolen. :D Perfektní závěr je ovšem silně neuspokojující - doslova si říká o další nálož mrtvol a litry krve.... ;) Jinak se Lanevře klaním za scénu s Ginni - konečně! :D”
belldandy:
“Už je to tu zas - šílený Harry a mrtvý Severus aneb Lanevra testuje, co její čtenáři snesou. Já vážně nevím, co by tohle se mnou udělalo, kdybych shodou okolností ten námět už neslyšela dopředu. Tohle je cíleně a myslím že i úspěšně šokující. Taky to vidím na 4/5, při čemž velká část bodů je za originalitu nebo řekněme raději nápaditost - a to nápaditost od začátku do konce. Pozor, žánrem je to spíše horor než milostná romance. Ostatním doporučuji číst jen pokud ví, že gore horory v zásadě snesou. Že se budu vracet raději neslibuji. :) / SPOILER! Pravděpodobnost, že si můj muž přečte nějaký slash je minimální, ale kdyby .. tímhle by mohl začít, poněvadž pro zombíky má docela slabost. :)”
Adelaine:
“Ha. Jsem nadšená. Některé momenty byly i na mě trochu moc, nicméně věřím, že se k tomu někdy vrátím, asi ne s radostí, ale vrátím... 4-5. A co, myslím, že za ten závěr si to zaslouží vyšší hodnocení.”