Už mi lásko není dvacet let

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Draco jsou samozřejmě párem. Jak to ale v jejich vztahu vypadá po sto a více letech? Na zadaná slova: ředkev, řasy, lžíce.
  • Klíčová slova: stáří, humor, songfic

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
larkinh:
“Pěkný pohled na vztah po 150 letech :) Radši si ani nepředstavovat :)”
willow:
“jako oddechovka dobré ***”
Ookami-sama:
“Nádhera. Po prvním přečtení jsem zažila velký šok, ale nakonec jsem se k ní vrátila a ještě několikrát jsem si jí s chutí přečetla. Tato povídka má energii.”
Benny:
“Začátek byl skvělý, ale s přicházejícím koncem to bylo slabší.”
Nerla:
“Tak u mě teda hodně slabá tři. Pobavil mě začátek... ne, vlastně ten kousíček mezi začátkem a středem a potom konec. Na začátku mi hrozně vadilo, jak se autorka snažila vyhnout rodovému rozlišení obou zúčastněných, (což prostě nemůže fungovat, na to musí přijít každý během své nejpozději páté povídky,), no a na středu mi vadilo asi všechno. A ne, nehnusí se mi představa, že by měli mít i moji prarodiče nějaký intimní život, jen mi to prostě v povídce přijde nereálné a nechutné. Slibuju, až někde najdu ten nadhled, co jsem ho při čtení fanfiction nejspíš ztratila, že se k téhle povídce vrátím.”
Sargo:
“Ja tu pisnicku tak strasne, strasne nesnasim! ... no ale povidka pobavila. Hodne silna tri :-)”
Sectumsempra:
“:D tahle povidka me opravdu pobavila :D”
Mrmla:
“Pobavila.”
Lanevra:
“Tahle povídka je jedna z tuším tří Drarry co jsem kdy četla, včetně jedné mučící a Zločin a trest. Je to nostalgie a stále, zas a znovu na ni vzpomínám. :-D”
Akkarra:
“Merline... :D”
Memorin:
“sice se k tomu asi už nevrátím, ale přesto jsem se několikrát zasmála. Proto na ty starý kolena 4, ačkoliv je to na některých ístech průměrné.”