The Holly and the Ivy

  • Autor: Aucta Sinistra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: This is a sequel to Scratch.
  • Klíčová slova: Snarry

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Nechci říct, že se chytila do pasti (snad jen, že o ni zakopla nožkou, past se jí zachytil a o šaty a ona ji táhla dál, aniž o ní věděla), protože to se jí určitě nestalo. Jen si zkrátka pro pokračování vymezila úzká pravidla hry. A v jejich rámci - hrála skvěle.”
palanda:
“3-4”
Sectumsempra:
“....”
Casiopea:
“Čerstvě po dočtení, takže to bude asi poněkud nesouvislý zápis. Je to trochu těžší čtení než Scratch, což je logické, protože sbližovačky jsou vždy čtivější. Tohle bylo téměř celou dobu přikryté duchnou takové té obavy, že láska nezmůže úplně všechno. A snad i proto je to jedno z mála Snarry na téma student - učitel, které mi přišlo uvěřitelné. Osamělý muž, který má za sebou ledasco propadne kouzlu zářivému Harrymu. A Harry... tak osamělý ve své slávě se fixuje na muže, který mu jako jediný nikdy v životě nelhal. Moc jsem si to užila a touhle povídkou se Aucta definitivně stala jednou z mých favoritek, ačkoli objektivně vzato, ne všechno je na pět hvězd. Přesto, od ní můžu cokoli a snad všechny její věci mě nutí chodit spát za svítání. A abych nezapomněla, Severus v téhle povídce, vrrrrau... Scéna ve vaně... Řekněme, že číst to v MHD byl čirý nerozum. :D”