Svetlo pod vodou

  • Autor: Maya
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Je to kompletný siedmy ročník, so všetkým, čo k tomu patrí – Rokfort, trio, Voldemort a samozrejme Draco Malfoy. Ale pozor, príbeh vznikol po 4. knihe, takže nedošlo k udalostiam na ministerstve, Sirius žije, Dumbledore žije a hlavne viteály nie sú spôsobom ako zabiť Voldemorta. A nikto netuší na čej strane je Snape. Ak ste čítali Zrod Fénixa od Cheryl Dyson, tak asi tak dvojnásobok akcie, pocitov, úvah a hlavne dĺžky. Prirovnávam k Fénixovi aj kvôli tomu, že je podobná aj „hĺbka“ pairingu. Z toho dôvodu táto poviedka nemá varovanie pred slashom, upozorňujem len na pairing.
  • Klíčová slova: drarry, harry potter, draco malfoy, uderwater light, světlo pod vodou, turnaj tří kouzelnických škol

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“četla jsem originál na ff.net a užila jsem si to... hezké, milé, chvílemi nápadité, ale zase ne až tak, že bych měla touhu se k povídce znovu vrátit 3, 5”
KalamityJane:
“...”
shadow:
“Poté, co vše jsem o této legendární autorce slyšela, jsem se moc těšila a očekávání jsem měla veliké. No a přiznám se, že jsem spíš zklamaná a občas mě to i nudilo. Slash velmi poskrovnu, bohužel :-(. Za skvělý překlad 4.”
Adelaine:
“Četla jsem to už dýl a popravdě přiznávám, že zezačátku jsem z toho byla docela nadšená, docela jsem tomu i věřila a hlavně mě to strašně bavilo. Po půlce už to ztratilo švih a glanc, takže jsem to dočetla už jen, abych to dočetla a věděla konec, ale jinak nic moc. Jo a nesmím zapomenout na rozřešení, to mi přišlo fakt docela mimo, jak to bylo zezačátku napínavý, tak nakonec docela zklamání.”
Lucie:
“Jedna z nejlepší povídek na pár Harry Draco kterou jsme četla. Napětí, romantika, humor - vše správně namíchané. Slash ve velmi jemné podobě. Doporučuji i těm co slash moc nemusí. A nasmím zapomenout na úžasně krásný slovenský překlad. Čte se to prostě samo. Povídka má i dvě předpovídky.”
ZJTrane:
“Moja asi najobľúbenejšia vec, ktorú momentálne Jimmi prekladá.”
belldandy:
“Pokud někoho neuspokojil český překlad, možná ho potěší tenhle od Jimmy ve slovenštině.”